למה חולון: "נולדתי בחיפה ואחרי לא מעט תחנות עברתי לאחרונה לחולון, עם בן זוגי, גדי ויטנר. יש לנו שתי חברות טובות שגרות כאן במשך שנים, ובכל ביקור בחולון למדנו להכיר אותה יותר והתאהבנו בה, עד כדי כך שהחלטנו להעביר לכאן גם את אמי, מחיפה".
1 צפייה בגלריה
דורון אורסיאנו–ויטנר
דורון אורסיאנו–ויטנר
דורון אורסיאנו–ויטנר
(צילום: רמי זרנגר)
קראו גם:
אז בבית הספר: "למדתי בדויד ילין חיפה. כל תקופת הלימודים זכורה לי כסיוט מתמשך היות ואובחנתי עם בעיות קשב וריכוז לצד דיסלקציה. בנוסף, קיבלתי ריטלין שלא עשה לי טוב. אהבתי מורה בשם נחמה בכיתה א', וחבל שלא המשיכה איתי את כל תקופת הלימודים. יש לי תקווה שמערכת החינוך תהפוך להיות יעילה ושתאפשר השתלבות טובה יותר גם למי שיש לקויות".
פגישה בהזמנה: "הסבא רבא שלי מאיר טובנהויז שנפטר בשנת 1938, הרבה לפני שנולדתי. למרות שמעולם לא פגשתי אותו הוא הגיע אליי בחלום וחיבק אותי כשהייתי במשבר. הוא עודד אותי ואישר לי שיש בינינו קשר חזק, ומאז התמונה שלו בשחור־לבן נמצאת איתי. הוא היה רב, עיתונאי ופעיל חברתי שייסד את הספרייה העברית הראשונה בצפת".
תוכניות לסופ"ש: "אין כמו בבית. גדי מבשל לנו ארוחות מדהימות וטבעוניות, המטבח הוא חלק משמעותי בשבת שלנו ואנחנו נוהגים להזמין חברים קרובים לארוחות. את הזמן של שישי אחה"צ אנחנו אוהבים להקדיש למוזיקה עברית, מפעם, וכמובן שאני לא מפספס הדלקת נרות. התוכנית האהובה - פגוש את העיתונות עם רינה מצליח".
שיר לשבת: "אני בוגר בית הספר למוזיקה רימון וחלמתי פעם להיות זמר. כתבתי והלחנתי לפני 25 שנים את הלהיט של דנה אינטרנשיונל 'דון קיחוטה - נסיך החלומות'. כתבתי גם ליזהר כהן, ומוזיקה לסטים והצגות. אני אוהב גם את השיר 'שלח לי מלאך' של להקת משינה, שבזכותו קיבלתי לפני עשור את המלאך שלי, גדי".
המקום שלי: "חולון מלאה בגינות קסומות עם פסלים מעוצבים מסיפורי ילדים שונים, זה היה אחד הדברים ששמחתי לגלות כאן. אני אוהב מאוד לטייל ברחובות העיר ולגלות שחולון יפה ונקייה. אני אוהב גם את מוזיאון העיצוב, חברה טובה לקחה אותנו לתערוכה מדהימה ומומלצת 'הנשף', שמוקדשת לאופנה".
תיבת ההצעות: "אשמח אם ישתלו עוד עצים למען הדורות הבאים, אני גם מרגיש שחסרים בחולון בתי קפה ומסעדות שמציעות תפריט טבעוני. מי שיפתח יופתע לטובה מההיענות, כי הטבעונות מתפתחת מאוד. יש בחולון גם בעיית חתולים חסרי בית. המחלקה הווטרינרית חייבת לפעול כדי למנוע את הצער הזה".
מה חדש: "אני חי את עולם הרוח, מייעץ לאנשים על פי תקשורים של אנרגיה מלאכית שהיא מלאה תבונה ואהבה. הוצאתי לאור ספר תקשור חדש לפני כשנה, 'אתם תופתעו לטובה' עם נבואות ל־20 השנים הבאות. לפני שנתיים הוצאתי לאור ספר וקלפים 'טוטם בעלי החיים של ארץ ישראל', ויש לי אתר חדש (orsiano.co.il) שמאגד את כל עולמי הרוחני. מוזמנים באהבה".