בשעת לילה מאוחרת של ה־19 באפריל התרחשה תאונת דרכים קטלנית בה היו מעורבים שני אופנועים שרכבו על כביש 44 אזור, לכיוון מזרח. בתאונה נהרג תושב גבעתיים (42) ותושב חולון, יוסי אלמוזלינוס (34), שעסק בשיפוצים והתנדב בארגון ידידים. הוא הותיר אחריו הורים, ארבעה אחים, בת זוג ותינוקת בת 9 חודשים בעת התאונה.
1 צפייה בגלריה
יוסי ז"ל ורוני. "רוצה לדעת מה בדיוק קרה"
יוסי ז"ל ורוני. "רוצה לדעת מה בדיוק קרה"
יוסי ז"ל ורוני. "רוצה לדעת מה בדיוק קרה"
(צילום פרטי)
קראו גם:
"הוא היה בן זוג מדהים, כל דבר שרציתי מיד היה עושה ולא מחסיר דבר מאיתנו דבר", סיפרה אז בת זוגתו, רוני ויקטוריה באום (28), "הוא היה אדם מלא אהבה ואכפתיות, וכל כך התרגש כשהתינוקת שלנו קטלין נולדה. היא היתה כל עולמו. אין לי מושג כיצד אגדל אותה לבד".
בימים אלה: באום החליטה שהיא עוזבת את חולון אחרי שהבינה כי זאת הדרך היחידה להמשיך בחייה. "עברו חמישה חודשים מאז התאונה והם היו קשים", היא משחזרת, "פתאום נשארתי לבד. אני מגדלת את הבת שלנו לבד, קמה אליה לבד בלילה וכל דבר סביבי מזכיר לי את יוסי. גרנו בדירה בשכונת קריית רבין וגם עבדנו באזור כך שכולם מכירים אותנו כאן ומכירים את הסיפור שלנו. בכל פעם שאני הולכת ברחוב אני פוגשת מישהו שיודע מה המצב שלי וזה קשה, אי אפשר להתקדם ככה. אז החלטתי לעבור לחריש.
"אני רוצה להתחיל מחדש ולבנות את עצמי, מבחינה מקצועית. אני מאמינה שאחרי שאתמקם אסתדר ויש שם המון גנים טובים אז אני לא דואגת. הבת שלנו קטלין כבר בת שנה ושלושה חודשים, היא מתחילה ללכת וגדלה יפה, היא עדיין מגיבה לתמונות של יוסי וזה מראה לי כמה היא זוכרת אותו. היום וויתרתי על הכל עבורה, היא המרכז והיא הכי חשובה. גם החברים שלו מהרכבה על אופנועים שומרים על קשר חם, באים לבקר ותמיד מתעניינים. זה מקסים שאכפת להם".
חקירת התאונה של אלמוזלינוס עדיין נמשכת ובאום מחכה לרגע בו תדע את האמת. "אני יודעת שהשיגו צילומים של התאונה ומחכה לשמוע שהתיק חקירה נסגר ויודעים בדיוק מה קרה ליוסי".