בית המשפט שחרר ביום חמישי האחרון למעצר בית בתנאים מגבילים מורה תושבת העיר ראשון לציון, בת 31, החשודה שניהלה קשר אסור לכאורה עם תלמידים בבית ספר לחינוך מיוחד בחולון.
2 צפייה בגלריה
מורה
מורה
מורה
(צילום המחשה: shutterstock)

בתלונה שהוגשה למשטרה, ונחקרה ביחידת הסייבר 105 של להב 433, עלה חשד לפיו המורה התחזתה לתלמיד בן כיתתה, הקימה דף בטיקטוק ושם "לכלכה" על תלמידים אחרים. בנוסף, עלה חשד כי המורה הייתה שותפה בקבוצת ווטסאפ בה היו חברים גם תלמידיה ובין השיחות היו אמירות הנושאות אופי מיני. עוד נודע, כי המשטרה החרימה את מחשב הנייד של המורה על מנת לבצע איסוף ראיות הקשורות למקרה.
במהלך החקירה, התבסס חשד לפיו במספר הזדמנויות נפגשה עם המורה עם תלמידיה, שתתה איתם אלכוהול וצרכה סמים. חשוב להדגיש שהמורה לא שידלה אותם, אבל הייתה שותפה איתם, בניגוד למצופה ממורה. עוד נחשד, כי התלמיד אליו התחזתה לכאורה הוא בעל צרכים מיוחדים, וכי לטענתה לא ניהלה יחסים אינטימיים עם תלמידיה.
המורה, מצידה, טענה בחקירה כי פתחה חשבון פיקטיבי במטרה להקניט את התלמיד אליו התחזתה, לאחר ש"עצבן אותה" במהלך השנה והתנהג אליה "לא יפה".
מקורביה של המורה מוסרים ל"ידיעות חולון", כי גרסתה עומדת על כך שלא היה ולא נברא, וכי התלמיד, לטענתה, היה אלים כלפיה והשתמש בכוח להשמיץ ולפגוע בה פיזית.
מבית הספר בחולון שבו לומדים התלמידים, נמסר כי "המורה פוטרה כבר בחודש אוגוסט".

2 צפייה בגלריה
כיתה ריקה שביתה
כיתה ריקה שביתה
כיתה
(צילום המחשה: shutterstock)

קראו גם:

עורכי דינה של המורה, אשר מתארים אותה כמוערכת, אורון שוורץ ויוגב נרקיס, טוענים כי מדובר בחשד שווא. הטענה בדבר יחסים שבין המורה לתלמיד, לדבריהם, "החשד שניסו לתפור ללקוחה שלנו הוא בבחינת הזיה גמורה. העובדה שהיא שוחררה למעצר בית מלמדת שהחשד מופרך. משטרת ישראל עושה את עבודתה, והחלטתה לשחרר את החשודה מעידה שגם המשטרה הבינה שאין דברים בגו. הטענות ההזויות לא יביאו לכתב אישום וכנראה שגם לא להמשך הליכים". עוד ציינו כי הם משוכנעים שבסיום החקירה, תתברר מסכת ההתנכלות והאיומים שהיא עצמה עברה.
נשיא בתי משפט השלום במחוז מרכז, מנחם מזרחי, החליט בתום הדיון לשחרר את המורה למעצר בית לתשעה ימים בתנאים מגבילים, הכוללים ערבויות כספיות. בנוסף, נאסר עליה לגלוש באינטרנט או להשתמש בטלפון חכם למשך חודש והוטלה עליה הרחקה משטח בית הספר למשך 60 יום.