סמוך לשתיים בלילה שבין חמישי לשישי, נכנס עבריין מוכר בן 25 מחולון לתוך מינימרקט ברחוב אהרונוביץ' בעיר כשהוא חמוש בשני סכינים ותוקף באמצעותם את המאבטח של העסק.
התוקף בא לנקום את כבודו של אביו שהיה שיכור, ואשר סורב זמן קצר קודם לכן להיכנס ללא מסיכה למקום. מאחר והאב היה צלול בשל היותו תחת השפעת אלכוהול, ביקשו עובדי המקום לא להלהיט את הרוחות.
1 צפייה בגלריה
ניסיון התקיפה בבית החולים
ניסיון התקיפה בבית החולים
ניסיון התקיפה בבית החולים
(מצלמות אבטחה)
קראו גם:
ואולם, במעמד התשלום, לא הייתה לו תעודה מזהה שתוכיח כי את בעלותו על האשראי וקנייתו נדחתה ע"י הקופאי. האב הנעלב וסיפר זאת לבנו שבא ללמד את המאבטח לקח, אך בסופו של האירוע אושפז התוקף כשהוא דקור בשלוש מקומות בגוף.
מפרטי האירוע כפי שתועדו במצלמות האבטחה של המקום ועדויות הנוכחים עולה, כי הבן הזועם נכנס למינימרקט כשהוא אוחז סכין בכל אחת משתי ידיו. "התוקף הגיע למקום עם 2 סכינים באטרף", סיפרו במשטרה, "מדובר במי שיש לו עבר פלילי עשיר בתחום האלימות והוא מסוכן".
המאבטח יחד עם עוד אנשים במינימרקט השתלטו על התוקף והחזיקו אותו עד להגעת המשטרה. יחד עם זאת, הוא פונה מהמקום הישר לבית החולים. זאת משום שהוא דימם משלושה מקומות בגוף. "הוא נדקר בחזה ימין, ירך ימין וכף יד שמאל", ציינה המשטרה שלא ידעה כיצד התוקף "נפל על הסכינים" שלו בשלושה מקומות.
(מצלמת אבטחה)
"ההערכה היא שהוא נפגע כתוצאה מהמאבק, אבל לא נאמר זאת כקביעה", אמרו במשטרה, "לא מדובר במי שבא בצורה נאותה לבית קפה".
"אי אפשר ליפול על סכין גם ביד, גם בחזה, גם בלב. זה לא שווארמה", טענה עוה"ד של התוקף בביהמש ביום שישי בבוקר, "הלקוח שלי הוא הפצוע. הוא היה יכול למות. זה היה "פספוס" של הלב בכמה ס"מ, והוא כבר לא היה פה איתנו".
שופטת המעצרים בתל אביב טלי פישמן-לוי קבעה לאחר שעיינה בתיק החקירה כי "מדובר באירוע חמור". השופטת הוסיפה וציינה "כמו כן לתוקף יש עבר פלילי בין השאר בעבירות של אלימות", והאריכה את מעצרו בארבעה ימים.