נער בן 15 נעצר בחשד לדקירה בבית ספר תיכון נעמת בחולון. עם זאת, בבית הספר מבקשים להבהיר שאין מדובר באירוע דקירה אלא בקטטה. גורם בבית הספר טוען כי לא היה במקום סכין או חפץ וחד, "כל האירוע כולו טופל ונפתר תוך דקות אחדות".
1 צפייה בגלריה
תיכון טכנולוגי נעמת חולון
תיכון טכנולוגי נעמת חולון
תיכון טכנולוגי נעמת חולון
(צילום: קובי קואנקס)
מהמשטרה נמסר כי הבוקר (שני) התקבל במשטרה דיווח על נער שדקר נער אחר בבית ספר תיכון בחולון.
כוחות משטרה וגורמי הצלה הגיעו למקום. מפרטים ראשונים של המקרה עולה כי הרקע לאירוע הנו פלילי. הדקור (17) פונה לבית חולים וולפסון כשמצבו מוגדר קל. החשוד (15) נעצר.
המשטרה פתחה בחקירה.
בעקבות האירוע החמור מבקשים בבית הספר נעמת בחולון להבהיר כי לא מדובר באירוע דקירה אלא בקטטה.
"לא היה במקום סכין או חפץ חד או נשק קר", אומר גורם מבית הספר ומוסיף: "מדובר בשני תלמידים שהתקוטטו ביניהם, לידם הייתה גדר ושולחן בטון והם כנראה נפצעו מהם תוך כדי מאבק. המקרה התרחש בזמן הפסקה, ומורה מיד ניגש והפריד ביניהם. מורה נוסף הזעיק אמבולנס ואת הורי התלמידים. שניהם קיבלו עזרה רפואית ואחד מהם פונה לבית החולים".
בשעה זאת התלמיד הצעיר יותר נמצא בתחנת המשטרה עם הוריו ונחקר וגם הנהלת בית הספר הגיעה לתחנת המשטרה על מנת לתת עדות. עוד מוסיף גורם בבית הספר כי, "כל האירוע כולו טופל ונפתר תוך דקות אחדות, חבל שמוציאים שם רע לבית הספר בגלל מקרה כזה. לא היה ידוע על סכסוך ביניהם, כנראה מדובר במאבק על רקע ענייני אגו, זה לא ממש ברור".
פורסם לראשונה: 12:22, 01.06.20