בני זוג מחולון שמחו מאוד מלידת בנם הבכור. לרוע מזלם, זמן קצר אחרי שההורים הנרגשים שוחררו עם התינוק מבית החולים, בעודם בדרכם הביתה הרכב שלהם נתקע. בקושי רב הצליחובני הזוג להגיע עד לחניית ביתם, שם יצרו קשר עם חברת הגרירה בה הם מנויים וביקשו לפנות את הרכב למוסך מכיוון שאיננו מניע.
1 צפייה בגלריה
(יולדת. צילום: shutterstock)
על פי כתב התביעה שהגישו בני הזוג נגד החברה, למחרת בבוקר כשהבעל היה בעבודה, הגיע נציג של החברה, הניע את הרכב ודרש מהאישה לפנות אותו למוסך קרוב. היא הסבירה לו כי היא ילדה לפני יומיים בלבד, וכי היא כאובה וסובלת וחוששת לצאת מהבית עם תינוק רך ברכב שאינו תקין.
הנציג הודיע לה כי אין זה מתפקידו להעביר את הרכב למוסך ונסע. כשהגיע הבעל, הוא ניסה שוב להניע את הרכב כדי לפנותו למוסך, אך הרכב לא הניע.
קראו גם:
לטענת בני הזוג, הם יצרו קשר עם חברת הגרירה פעם נוספת והסבירו את המצב, אך שם סירבו לסייע להם ואף האשימו אותם כי הם משקרים וכי האישה כלל לא ילדה.
בסופו של דבר הם נאלצו להזמין גרר פרטי ולשלם לו סכום כסף גבוה, וכעת הם דורשים כי החברה תפצה אותם בסכום של 7,000 שקל על עוגמת הנפש, ימי העבודה שהבעל הפסיד והקושי שנגרם לאישה שלא יכלה להתנייד לטיפת חלב ללא רכב תקין.
לעדכונים - חדשות חולון