יממה לפי הבחירות פרסם תלמיד כיתה י' מתיכון בחולון אירוע שהתרחש בבית הספר שלו, במסגרתו תלה בכיתה שלט תמיכה בח"כ איתמר בן גביר, אך השלט הוסר, וכשביקש לאסוף אותו ממשרד המנהל נוצר בינו לבין הסגן עימות שבמהלכו הסגן טען כי בן גביר גזען ומסית לרצח, ולטענת התלמיד אף רמז כי בשבוע הבא הוא ייענש.
2 צפייה בגלריה
איתמר בן גביר
איתמר בן גביר
איתמר בן גביר. שלט התמיכה הוסר
(צילום: עמית שאבי)
לטענת התלמיד הוא התנצל, אך למרות זאת הסגן החרים את השלט.
"אני חושף היום את הסיפור הזה כדי שסתימת הפיות תיגמר, וכדי שהתנכלות והסתה שכזאת לא תקרה לאף אחד", כתב התלמיד בפוסט שפורסם בדף הפייסבוק של הצל. הפוסט זכה לתגובות רבות, חלקן גידפו את הסגן וקראו למשרד החינוך להתערב במקרה ואף להשעות אותו.
גורם בבית הספר סיפר כי לאחר הפרסום נוצר מתח רב במוסד החינוכי ותלמידים רבים טענו כי זכותם להביע את דעתם הפוליטית. מצד אחר, היו שטענו כי התלמיד היה צריך לפנות להנהלת בית הספר ולא למהר לפרסם את שמו של הסגן, בידיעה כי הדבר יגרור טוקבקיסטים להכפיש את שמו.

2 צפייה בגלריה
התחזה לקטין ברשתות החברתיות
התחזה לקטין ברשתות החברתיות
הפוסט שפורסם בדף הפייסבוק של הצל זכה לתגובות רבות
(צילום המחשה: shutterstock)

בשבוע האחרון פרסם הצעיר פוסט התנצלות בו ביקש לחזור בו מדבריו. "לצערי הבנתי שהפרסום שלי הביא להכפשות ואיומים אישיים על סגן המנהל, ששמו פורסם ברשתות החברתיות, ועל כך אני ובני משפחתי מצטערים. אני רוצה להביע את התנצלותי האישית לסגן המנהל. מעולם לא עלה בדעתי שפרסום המקרה יביא לכאלה תוצאות ולפגיעה בו, ואני ובני משפחתי מגנים לחלוטין את התגובות והאיומים האישיים", נכתב בהודעה.

קראו גם: