"מסעדן אמיתי אוהב את הפרפרים שלפני כל סרוויס ואת זה שום טייק אווי או פיקניק לא יכולים להחליף". ברנרדו בלחוביץ, איש העסקים, שותף בקבוצת גן סיפור ומסעדת סילו בפארק פרס, לא יכול ולא מנסה אפילו להסתיר את ההתרגשות. אחרי השבתה ממושכת בימי הקורונה של המסעדה הוותיקה בחולון, הוא רק מחכה "להגיש לכם מנה ישר לשולחן".
2 צפייה בגלריה
מסעדת סילו. לפני הסגר
מסעדת סילו. לפני הסגר
מסעדת סילו. לפני הסגר
(צילום: לינה מיארה)
במהלך הקורונה אמנם מצא בלחוביץ מחולון, דרך מקורית להמשיך להפעיל את רשת המסעדות שלו "גן סיפור", והיה הראשון לשווק סלסלאות פיקניק. מה שנראה בהתחלה יוצא דופן, הפך לקונספט מוכר במסעדות רבות.
קראו גם:
עם זאת, אין כמו לפתוח את המסעדה, בצורה המקובלת, מה שצפוי להתרחש הערב, אבל את העבודות לקראת הפתיחה החגיגית החלו בלחוביץ והצוות שלו כבר בשבוע שעבר."עשינו הדרכות, נערכנו, וכמובן עבדנו על מנות חדשות".
איזה מנות מיוחדות אתה מתכנן לקראת הפתיחה?
"למשל דג לברק שמוגש על מתקן לצד ירקות קלויים ושמן ששף הבית מכין. יש המון מנות חדשות וגם הרבה התרגשות, מסעדן אמתי אוהב לארח, ואנחנו מאוד רוצים לארח אנשים במסעדות כי זה הכיף האמתי שלנו. כרגע אנחנו פתוחים לפעילות ונרגשים לקראת כל לקוח שנכנס בדלת. אי אפשר להסביר את זה במילים, זאת התרגשות שיא ואין לזה תחליף".
2 צפייה בגלריה
מסעדת סילו. לפני הסגר
מסעדת סילו. לפני הסגר
מסעדת סילו. לפני הסגר
(צילום: לינה מיארה)
מה האתגר הגדול?
"גיוס עובדים זה הקושי הכי גדול שלנו כי רובם מקבלים דמי חל"ת ולא ממהרים לחזור. לכן יצאנו במיזם חדש בו אנחנו מציעים לחיילים משוחררים לעבוד אצלנו בשבוע עבודה מקוצר, ואחרי 8 חודשים אנחנו מעניקים להם במתנה כרטיס הלוך ושוב לטיול הגדול של אחרי הצבא, למזרח או לדרום אמריקה. אנחנו זקוקים לעובדים ושמחים לקלוט אנשים חדשים".
לעדכונים - חדשות חולון