סיאל פורת (בן 6.5 בלבד) הוא כנראה המטפס המקצועי המוביל בחולון על קיר טיפוס, וכבר חושב להתחרות בסדרת הטלוויזיה "נינג'ה ישראל". לא רק שהוא אלוף הארץ לבני גילו, השבוע כבר הספיק להביס מטפסים מנוסים ביותר בגילאי 20.
1 צפייה בגלריה
סיאל פורת
סיאל פורת
סיאל פורת
(צילום: באדיבות המשפחה)
סיאל, המתגורר בשכונת קרית שרת ולומד בבית הספר "שער האריות" החל לטפס כבר כשהיה בן ארבע. הוא נרשם לחוג טיפוס במתחם "רוקיז" אשר בפארק פרס בחולון - מתחם טיפוס ופארק אתגרי הכולל קיר טיפוס ספורטיבי תחרותי, והמדריך שם זיהה את יכולת הטיפוס והקואורדינציה המרשימה של הילד, ובעקבות כך עודד את הילד להגיע כמה פעמים בשבוע כדי לחדד את מיומנות הטיפוס שלו.
אביו, עומר פורת, אשר משמש כמנהל תחום נוער בעיר חולון, ומעודד אותו בטיפוס (ומטפס מקצועי בעצמו) מספר, כי "סיאל נחשב לאלוף בגילו, הוא שבר את שיא הטיפוס של 9.6 שניות, ולכן נחשב למקום ראשון בארץ לבני שש, ואף התחרה מול ילדים בכיתות ד' - וזכה במקום השני".



אביו מוסיף כי "סיאל צפה בכל סדרות הריאליטי התחרותיות של 'נינג'ה ישראל' וגם בתוכניות מקבילות מהעולם, מכיר את כל המתחרים וחלום חייו הוא להתקבל לתחרות. הבעיה שהתחרות בישראל פתוחה רק מגילאי תשע ומעלה, כך שיש לו עוד שלוש שנים לחכות".
השבוע, כאמור, הצליח להביס סיאל מספר מתחרים מקצועיים בני 20 פלוס, וזאת לאחר שהספיק להתחמם ולטפס ולרדת עשרות פעמים קודם לכן באותו היום. בפוסט שהופץ השבוע ברשתות החברתיות, מופיע וידאו בו נצפה סיאל מטפס כמו ספיידרמן מעל כל היתדות, מצלצל בבאזר (הפעמון) ומביס בקלילות מקצוען המבוגר ומנוסה ממנו שנים רבות.

קראו גם:

הפרסום גרר עשרות תגובות ומחמאות, בין השאר ממכרים שזיהו אותו כאלוף הארץ, דרך מעריצים שעודדו אותו להמשיך ולהגיע לשיאים גבוהים עוד יותר, והילד הצעיר אף זכה לכמה הצעות נישואין. כמובן, רק כשיגדל...