מועדון רוטרי ועיריית חולון העניקו 20 מלגות לסטודנטים תושבי העיר בטקס מיוחד שנערך באמצעות הזום. האירוע התקיים במעמד ראש העירייה מוטי ששון, בהשתתפות נשיא המכון הטכנולוגי פרופ' אדוארד יעקובוב ובהנחיית גב' אורנה ון-קלוטן.
1 צפייה בגלריה
זכו למלגות
זכו למלגות
זכו למלגות
(צילום: רוטרי חולון)
מועדון רוטרי חולון מקיים את מסורת חלוקת המלגות מזה עשרות שנים והשנה חולקו, כאמור, 20 מלגות בגובה 3,000 ש"ח כל אחת, בשיתוף עם עיריית חולון (שקל מול שקל).
ששון בירך את הסטודנטים והדגיש את החשיבות הרבה במתן מלגות לסטודנטים נזקקים במיוחד בתקופת הקורונה.
קראו גם:
פרופ' אדוארד יעקובוב הודה לכל פעילי המיזם ועמד על הצורך לתמוך בסטודנטים, כדי שיוכלו ללמוד כראוי. הוא הדגיש את הקשרים הטובים הקיימים בין רוטרי למכון במיוחד עם שאול הרשטט ואת שמחתו לארח מדי שנה במכון את טקס חילופי הנשיאים ואירועים נוספים של רוטרי.
המנחה קראה בשמות מקבלי המלגות וכל סטודנט הסביר את תחום לימודיו, מקום לימודיו והודה על קבלת המלגה. כספי המלגות נתרמו בשני אופנים: מלגות משותפות של רוטרי חולון ועיריית חולון ותורמים פרטניים שפתחו את ליבם וכיסם.
בשם הסטודנטים שזכו במלגה הודה הסטודנט אביעד נחמן, שהדגיש את קשיי הסטודנטים השנה מבחינות רבות וקרא לכולם לתמוך זה בזה.
נשיא רוטרי אברהם קוטלר הודה לכל אלה שסייעו למיזם ובראשם ישראל ומינה זוהר ונ"ל עמירם ון-קלוטן.
ראש עיריית חולון, מוטי ששון: "התקופה לא פשוטה, בטח ובטח לסטודנטים. הם דור העתיד שלנו, ואני מאוד מאמין שחשוב מאד לחזק ולעודד את ההשכלה הגבוהה. אני מקווה שעוד ועוד גופים ומוסדות להשכלה גבוהה ישתפו עמנו פעולה ונצליח להרחיב עוד יותר את מערך המלגות שאנחנו מעניקים לרווחת הסטודנטים שלנו".
לעדכונים - חדשות חולון