התפרצות קורונה בבית האבות משען בחולון למרות שכל הקשישים במקום קיבלו את שתי מנות החיסון. שני דיירים, שהתברר כי חלו, קיבלו את מנת החיסון השנייה לפני 12 ימים. ההנהלה דורשת בדיקות קורונה לכולם.
1 צפייה בגלריה
בית האבות משען בחולון
בית האבות משען בחולון
בית האבות משען בחולון
(צילום: יאיר שגיא)
בית האבות 'משען' בחולון היה מראשוני בתי האבות שארגנו מבצע חיסונים\ וכיום רוב הקשישים במקום נמצאים כבר שבועיים אחרי מנת החיסון הראשונה. למרות זאת, השבוע התגלו במקום שני חולי קורונה, שניהם במצב טוב, קשישה אחת ללא תסמינים וקשיש עם תסמינים קלים.
קראו גם :
בעקבות הממצאים נכנסו דיירים רבים ואנשי צוות לבידוד ובמשען דורשים מהמדינה להמשיך את בדיקות הקורונה בבתי האבות, גם אחרי מתן החיסון השני.
כזכור, עם התפרצות נגיף הקורונה במרץ 2020 התגלו מספר חולי קורונה במשען חולון, אחד מהם היה עובד תחזוקה שאושפז במצב אנוש אך התאושש.
מאז ועד היום ספג המקום עוד שתי התפרצויות, ביוני ובדצמבר, אך הנהלת המקום קיוותה כי החיסונים יעצרו את ההידבקויות.
"כבר חלמנו על חיבוקים וביקורים כמו שצריך", סיפרה נכדה של דיירת במקום. "לקח הרבה זמן עד שהחזירו את הביקורים, וגם אז הכל היה בחוץ באוויר הפתוח ומרחוק. אני חולמת לחבק ולנשק את סבתא וכבר ממש ראינו את זה מתקרב ולצערי זה עדיין לא קורה. אנחנו מברכים את ההתעקשות של ההנהלה כי אסור לחשוב שהחיסונים זה סוף הסיפור. גם מחוסנים עלולים להידבק ולהראות סימפטומים קלים אבל כשמדובר בקשישים כל תסמין משמעותי".
לעדכונים - חדשות חולון