השעמום, הקורונה והסגר מאפשרים לעסקי הסמים הקלים בחולון לפרוח ואחרי ששנים רבות לא נראו בשטח פרסומים גלויים, שוב מחולקים כרטיסים עם מספרי טלפון למכירת סמים ברחבי העיר.
1 צפייה בגלריה
הפליירים ברחובות
הפליירים ברחובות
הפליירים ברחובות
(צילום: שחר האס)
בעבר נהגו עבריינים לפזר אותם ברחבי אזור התעשייה ואזורים נקודתיים ברחוב סוקולוב, אך נראה כי הסגר העניק להם 'אומץ' וכעת מחולקים הכרטיסים בכל פינה בעיר, כולל גני משחק ומרכזי קניות הומי אדם.
קראו גם:
חבר מועצת העיר מטעם סיעת 'צעירים' ויו"ר ועדת הביטחון, שחר האס, הבחין בתופעה ואף פנה בנושא לעירייה שהבטיחה לו כי הנושא מטופל על ידי המשטרה, אך הוא קורא לרשויות להזדרז ולטפל בתופעה.
"כמעט ואין פינה בעיר שאין בה את הפרסומים האלו", הוא אומר, "בקריית שרת, מתחם הקניות מבנה, גני הסיפור ובכל שכונת אגרובנק, זה ממש מטריד. באופן אישי ראיתי כיצד ילדים אוספים את הכרטיסים ומתעניינים בהם.
"אנחנו בתקופה מורכבת, להורים קשה לפקח ולילדים קשה להתמודד, כשהסמים כל כך נגישים זה מסוכן מאוד. לא ברור לי כיצד מפוזרים להם פרסומים לסמים ברחבי העיר באין מפריע, הכל זרוק על הרצפה וגלוי לכול. חייבים לטפל בזה ואסור להתעלם מהסיכונים".
תגובת המשטרה: במסגרת מלחמתה בנגע הפצת הסמים המופצים לשם בצע כסף, משטרת ישראל מפעילה כל העת אמצעים גלויים וסמויים בהתאם לסמכויותיה החוקיות.
לכל העדכונים - חדשות חולון