אוהבי החורף, התחזית הזו בשבילכם. הגיע הזמן להוציא את המעיל והמטריה כי מגיעה אלינו סערה. תהיו מוכנים גם לסופות רעמים, שעלולות להפחיד בימים אלה כשכל רעש נפץ הוא מלחיץ. התחזית המלאה לפניכם.
2 צפייה בגלריה
גשם בראשון לציון
גשם בראשון לציון
גשם בחולון
(צילום המחשה: canva)

השינוי במזג האוויר החל (חמישי 11/01) ובמהלך היום צפוי לנו גשם וסופות רעמים יחידות. עד שעות הצהריים קיים חשש קל להצפות בעיר במישור החוף. ימשיכו לנשוב רוחות עזות ותחול ירידה בטמפרטורות (13-17 בחולון) גם במהלך הלילה ימשיך לרדת גשם. בחרמון ירד שלג, אבל זה לצערנו לא השעה לנסוע לטיול בצפון.

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
מזג אוויר סוער. רעמים וברקים
מזג אוויר סוער. רעמים וברקים
רעמים וברקים
(צילום המחשה: canva)

גם ביום שישי 12/01 ימשיך הגשם מדי פעם, וינשבו רוחות ערות. הטמפרטורות לא ישתנו בצורה משמעותית וינועו בחולון בין 14 ל-16 מעלות. אבל הגשמים שיגיעו צפויים להתחזק ויהיו מלווים בסופות רעמים ואפילו ברד. עדיין קיים חשש מהצפות.
בשבת (13/01) עדיין ינשבו רוחות והשמיים יהיו מעוננים חלקית. תחול עלייה בטמפרטורות: 12-18 בחולון. במהלך הלילה הגשמים יתחזקו ויתפשטו למרכז הארץ ויגיעו גם לחולון.
לפי תשקיף תחילת השבוע נראה כי הגשם ילווה אותנו גם בראשון (14/1) ויתכנו גם סופות רעמים יחידות. תחול גם ירידה בטמפרטורות והן יהיו מעט נמוכות מהרגיל לעונה: 12-18 בחולון.
פורסם לראשונה: 12:22, 10.01.24