תושב אזור מואשם בבית משפט השלום בתל אביב באיומים, הטרדה ותקיפת סתם כלפי אשתו. כך, למשל, הוא מואשם כי גם בתחנת המשטרה איים עליה, כשאמר לה כי ישלח אנשים להכות ולאנוס אותה אם תערב את רשויות האכיפה ואף הוסיף: "אני יודע איך לעבוד עם סכין".
1 צפייה בגלריה
מנע ממנה להתלונן נגדו במשטרה
מנע ממנה להתלונן נגדו במשטרה
מנע ממנה להתלונן נגדו במשטרה
(צילום: Shutterstock)
קראו גם:
לאחר שבע שנות נישואים החליטה האישה להיפרד מבעלה, עזבה את דירתם המשותפת עם בתם הקטינה ועברה להתגורר ברחוב סמוך. אלא שהבעל סירב לקבל את החלטתה ודרש להיפגש איתה, אלא שהיא סירבה וביקשה שלא יבוא לדירה החדשה. עם זאת, החליט האיש להתייצב מחוץ לבית בשעת בוקר מוקדמת ודרש ממנה לצאת החוצה.
בכתב האישום נטען כי באותו המעמד הוא אמר לה: "אהרוג אותך, אני יודע מרוסיה איך לעבוד עם סכין, אחתוך אותך לחתיכות קטנות, אשים בשקית ואזרוק. לנשים כמוך רק את זה אפשר לעשות". למחרת בצהריים הוא שוב שלח לה הודעות נאצה ואיים לאנוס אותה.
בשלב זה ניגשה האישה לתחנת המשטרה והגישה נגדו תלונה. כשגילה זאת האיש, הוא שלח לה הודעות כי אנשים מטעמו בדרכם לפגוע בה. בכתב האישום נטען בנוסף כי במשך ארבע שעות רצופות הוא לא הפסיק לשלוח לה הודעות, התקשר לטלפון הנייד שלה והשמיע איומים במטרה למנוע ממנה להגיש נגדו תלונה במשטרה.
למרות החששות הרבים, היא החליטה להתלונן בכל זאת וסיפרה לשוטרים כי הוא נהג להכות אותה, לעתים לעיני בתם הקטינה. שוטרי מרחב איילון עצרו את האיש ובסיום חקירה הוא הובא להארכת מעצר, שם קבע בית המשפט כי הוא יישאר במעצר עד לסיום ההליכים המשפטיים נגדו.
בין העדים שהתבקשו להופיע בפני בית המשפט נמצאת גם בתם הקטינה של השניים, שתיאלץ לספר כיצד התנהג אביה כלפי אמה.
כל העדכונים - חדשות חולון