אתמול (20/9) בשעות אחר הצהריים התגלתה גופתה של שלומית עובדיה (84) ברחוב החשמונאים בו התגוררה בחולון. על פי הערכות המשטרה, את הרצח שבוצע על רקע לאומני, ביצע מוסא צרצור, בן 28 מקלקיליה שנכנס לישראל כחוק באמצעות אישור עבודה, ועבד באחד מאתרי הבנייה ברחוב.
2 צפייה בגלריה
זירת הרצח בחולון. המחבל ששם קץ לחייו
זירת הרצח בחולון. המחבל ששם קץ לחייו
זירת הרצח בחולון. המחבל ששם קץ לחייו
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א, משטרת ישראל)
גופתו התגלתה הבוקר (רביעי) בתל אביב לאחר שככל הנראה התאבד בתלייה באתר נטוש. אך ברחוב החשמונאים לא מרגישים שהסכנה חלפה, ומספרים שהכתובת הייתה על הקיר.
"כבר חודשים שהרחוב מלא בפועלים ערבים", מספר אחד השכנים ומוסיף: "היו כאן כמה ניידות ושכנים אומרים שהמחבל הזה נעצר ושוחרר".

2 צפייה בגלריה
מזירת הפיגוע בחולון
מזירת הפיגוע בחולון
מזירת הפיגוע בחולון
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

עוד מספר השכן כי עובדיה ז"ל הייתה אישה שקטה ומוכרת ברחוב, "לא הכרתי אותה באופן אישי, אבל את הפרצוף של המחבל ישר זיהיתי. הוא מסתובב כאן הרבה, כל הזמן יש לו כלים ביד, איך נותנים לאדם כזה להסתובב ככה? זה מזעזע לך תדע כמה פעמים הוא עבר לידנו. אני מקווה שיעיפו את כל הפועלים מכאן".

קראו גם:

תושבת נוספת המתגוררת ברחוב צבי ש"ץ הסמוך, הוסיפה וסיפרה הבוקר ל"מיינט חולון" כי האזור כולו מלא בפועלים זרים: "כל מטר יש אתר בנייה, העיקר לבנות בזול? זה מפחיד. העיר מלאה בפועלים, צריך לעשות שינוי, אסור לנו לתת לרוצחים להיכנס לעיר הילדים".