הסגר נפתח, האביב פורח, וזה הזמן לצאת לבלות בחולון ובת ים במגוון אירועים לכל המשפחה: בחולון מתקיים "פסטיבל ימי זמר" בתאריכים 30 במרץ עד 1 באפריל, במסגרתו יעלו מגוון מופעים, בהם המופע "לשיר כמו הירדן" לציון 90 שנה להולדת נעמי שמר, בהנחיית רוני דלומי ובהשתתפות יהורם גאון, הכל עובר חביבי ואמנים נוספים. כמו כן, יעלה המופע "עושים כבוד למשפחת בנאי" עם נתן דטנר ואורנה בנאי, וכן מופעים נוספים.
2 צפייה בגלריה
יופיעו בחולון: עידן עמדי וזהבה בן
יופיעו בחולון: עידן עמדי וזהבה בן
יופיעו בחולון: עידן עמדי וזהבה בן
(צילומים: ערן גרנות, רונן אקרמן)
תיאטרון חולון והמוזיאונים בעיר חזרו לפעילות עם תערוכות חדשות ומסקרנות כמו "הסלון של אוברזון" בגלריית המשכן בבית מאירוב, שמציגה פריטים של המעצב גדעון אוברזון במשך 50 שנות פעילות. המרכז לאמנות דיגיטלית מציג וידאו ארט עכשווי מאתיופיה; מוזיאון העיצוב חושף בתערוכת "קופסא שחורה" את האוסף שלו, שטרם הוצג, של מעצבים מכל העולם, וספריית המדיטק תפעיל שעות סיפור ויצירה מקוונת.
במוזיאון הילדים ייפתחו כל המסלולים האהובים והמוכרים כמו "טיול עם ינשול", "בעקבות הפרפרים", "היער הקסום" ו"מסע הקסם המסתורי של ביטלס".
2 צפייה בגלריה
בגד של גדעון אוברזון, באדיבות ארכיון "שנקר"
בגד של גדעון אוברזון, באדיבות ארכיון "שנקר"
בגד של גדעון אוברזון, באדיבות ארכיון "שנקר"
(צילום: לי ברבו)
הגלריות יהיו פתוחות חינם בחול המועד, ועיריית חולון ומרכז העסקים עזריאלי חולון פותחים את האביב בסדרת הופעות חגיגית במיוחד - במשך שבוע ימים יתקיימו הופעות חיות של מוזיקה ישראלית עם מיטב האמנים, בהם שלומי שבת, עידן עמדי, נתן גושן, החברים של נטשה, קרן פלס וזהבה בן.
לטובת עידוד העסקים המקומיים, יכלול כרטיס המופע גם שובר של 50 שקלים לשימוש במגוון המסעדות והחנויות במתחם עזריאלי.

בת ים: סיורי משפחות

גם בבת ים יתקיימו מגוון אטרקציות: במוזיאוני העיר ייערכו בחול המועד סיורים לכל המשפחה בתערוכה "אגדות אמיתיות" ‑ הדרכה פעילה וחווייתית שכוללת פעילות יצירה קצרה.
זו גם ההזדמנות האחרונה לצפות בתערוכת היחיד הראשונה מזה כעשור של האמן אלי פטל, בה מוצגות יצירות המייצגות את היום־יום, בתערוכה שהופכת לתהלוכה.