בעקבות מקרה אלימות שאירע היום (שני) של הורה כלפי סייעת גן 'אלמוג' בחולון, הלימודים בגן יחלו מחר (שלישי) בשעה 10:00.
2 צפייה בגלריה
ילדים גן ילדים
ילדים גן ילדים
אלימות בכניסה לגן הילדים
(צילום המחשה: shutterstock)

האירוע התרחש הבוקר בשעה 07:30, לטענת צוות הגן, האב המדובר הגיע לגן עם בנו. סייעת הגן אמרה לו כי אין ביכולתה לפתוח את הגן כרגע מכיוון שיש צוות חסר, ושימתין כמה דקות עד שהיא תקבל עדכון. לטענת הסייעת, האב סירב להמתין והחל לגדף אותה, הרים את התיק של בנו שכלל בתוכו ציוד רפואי כבד וזרק אותו לעברה.
הסייעת הזיזה את דלת הגן, ולטענתה התיק נחבט עליו ברעש חזק, כל זה בנוכחות ילדים בני 3 עד 6 והוריהם במתחם הכולל שישה גני ילדים. עוד נטען כי האב המשיך במשך 20 דקות לגדף ולצעוק על כל מי שניסה לעזור ולהרגיע אותו, וקצין ביטחון הוקפץ למתחם.

קראו גם:

הסייעת שכתוצאה מהאירוע סבלה מהתקף חרדה, עילפון, הקאות ורעידות פונתה בניידת מד"א להמשך בדיקות וטיפול במיון בית החולים. הוגשה תלונה במשטרה ע"י צוות הגן.

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
הוגשה תלונה במשטרה
(צילום: shutterstock)

ענת דדון, יו"ר המחלקה לגננות בהסתדרות המורים בתגובה: "אני מזועזעת מהמקרה. לאן הגענו? לא יתכן שגלי האלימות האלה ימשיכו להכות בצוותי הגן שלנו. אנחנו לא נספוג יותר ולא נכיל שום סוג אלימות. אם מקרים כאלה יחזרו על עצמם, לא נהסס לנקוט בכל הצעדים הארגוניים העומדים לרשותנו".
מעיריית חולון נמסר בתגובה: "בעיריית חולון מזועזעים מהתנהגות ההורה ומגנים את האירוע החמור. לא ייתכן שצוותי החינוך בעיר, לרבות סייעות הגנים שהינן חלק בלתי נפרד מהם, יהיו חשופים לאלימות, ובמיוחד מצד הורים, שבילדיהם הן מטפלות במסירות רבה. מינהל החינוך העירוני והפיקוח של משרד החינוך נמצאים בקשר עם צוות הגן והסייעת שוחררה לביתה מבית החולים. הוגשה תלונה למשטרה שתחקור את המקרה ותפעל בהתאם".