היום (רביעי) זוהתה גופתו של תושב חולון, אדיר תמם, שנרצח במסיבת הטבע נובה ליד רעים. בכך הסתיימו חמישה ימים של תקווה וחוסר ודאות לגבי גורלו. אשתו, שירז, שהייתה איתו בפסטיבל עדיין נעדרת.
3 צפייה בגלריה
אדיר תמם
אדיר תמם
אדיר תמם. יהי זכרו ברוך
(צילום: פרטי)
בני הזוג, אדיר ושירז, יצאו יחד אל הפסטיבל שהפך עם חדירת מחבלי החמאס בבוקר שבת (7.10) לאירוע טרור רצחני שבו נטבחו גברים ונשים רבים, שחלקם עדיין נעדרים או מוחזקים בני ערובה ברצועת עזה.
לפני יומיים נמצא רכבם של בני הזוג כשהוא מנוקב מכדורים סמוך לקיבוץ מפלסים. אך השניים לא היו בו. הם הוגדרו מנותקי קשר והמשפחות חיפשו כל בדל מידע אודותיהם.
היום (רביעי) כאמור הגיעה הבשורה המרה עם זיהוי גופת אדיר המנוח. שירז עדיין נעדרת וגורלה אינו ידוע, וכעת כעת מתמקדים החיפושים אחריה.
מועד הלוויתו של אדיר טרם לא פורסם. יהי זכרו ברוך.

3 צפייה בגלריה
אורי ארד
אורי ארד
אורי ארד
(צילום: באדיבות המשפח)

אורי ארד


אורי ארד בן 22 במותו. בנם של סיגל ויוסי ארד.
אורי הוא בוגר מחזור ל"א בקרית שרת בחולון. ירד לעבוד כברמן במסיבת הטבע נובה ליד קיבוץ רעים. כשהחלה המתקפה נשאר מאחור והציל שתיים מהמבלות. אחרי שעות ארוכות של חוסר ודאות קיבלה משפחתו את הבשורה שקשה שנרצח. היה אמור להתחיל השבוע את לימודי התואר הראשון בכלכלה ופסיכולוגיה באוניברסיטת תל אביב.
יושבים שבעה בבית המשפחה, אמיר דרורי 5, דירה 9, חולון. יהי זכרו ברוך

3 צפייה בגלריה
 סאן אמנון יעקובוב
 סאן אמנון יעקובוב
סאן אמנון יעקובוב
(צילום: באדיבות המשפח)

סאן אמנון יעקובוב


סאן אמנון יעקובוב, בנם שרה ואלי יעקובוב. בוגר תיכון קוגל בחולון. נרצח בידי המחבלים בני העוולה בפסטיבל המוזיקה ליד רעים.
יושבים שבעה בבית המנוח, החי"ל 27, חולון. יהי זכרו ברוך

קראו גם:

הבוקר אותרו לפרסום שמותיהם של חמישה נופלים ונרצחים נוספים בני ובנות חולון בקרבות של מלחמת חרבות ברזל ובמסיבת התופת: תומר נגר, עמית לוי, מרדכי בן אריאל ביטון, עוז עזרא ועינבר שם-טוב. יהי זכרם ברוך.