חופש גדול? בבתי הספר של חולון כבר מתכוננים לפתיחת שנת הלימודים תשפ"ה. בשלושה בתי ספר בעיר, עד כה, התחלפה צמרת הניהול, מה שצפוי להשפיע על קהילת בית הספר כולו. גם מחלקת החינוך המיוחד בחולון זכתה למנהלת חדשה. זה הרגע להכיר את המנהלות החדשות.
4 צפייה בגלריה
אדוה בוסתנאי
אדוה בוסתנאי
אדוה בוסתנאי המנהלת החדשה של בית ספר דינור בחולון
(צילום: עיריית חולון, פרטי)

אדוה בוסתנאי המנהלת החדשה של בית ספר "דינור" בחולון


אדוה בוסתנאי היא תושבת חולון ו-21 שנים במערכת החינוך. תפקידיה בעבר כללו את סגנית מנהלת ומנהלת החשמונאים ברמת גן ומנהלת מחלקת החינוך בכפר שמריהו. היא בעלת תואר ראשון בהוראת מתמטיקה ממכללת לוינסקי, ותואר שני בניהול ומנהיגות בחינוך מאוניברסיטת בר – אילן, ובוגרת קורס להכשרת מנהלים "אבני ראשה".
בוסנתאי החליפה את אורנה רימון, שניהלה את בית הספר דינור שנים רבות, והובילה אותו להישגים והצלחות, ופורשת לגמלאות.
אג'נדה חינוכית: "רואה בניהול בית ספר תפקיד משמעותי, ושואפת לקדם פדגוגיה חדשנית ואיכותית, תוך מתן ביטוי להיבטים רגשיים וחברתיים".

קראו גם:

4 צפייה בגלריה
אורטל קשת
אורטל קשת
אורטל קשת. המנהלת החדשה של אורט חולון
(צילום: עיריית חולון, פרטי)

אורטל קשת המנהלת החדשה של מקיף אורט חולון


אורטל קשת נבחרה לנהל את בית הספר השש-שנתי מקיף אורט חולון, וזאת בשל ניסיון מקצועי עשיר בתחומי החינוך והניהול. בשנים האחרונות ניהלה את החטיבה העליונה בתיכון השש-שנתי ברנקו וייס בבית חשמונאי, ןלפני כן כיהנה בתפקידי מרכזת שכבה, מחנכת ומורה לאנגלית.
היא בעלת תואר שני בחינוך לשוני מטעם המכון האקדמי לוינסקי-וינגייט לחינוך ותואר ראשון בהוראת אנגלית לחטיבת ביניים ובעלת תעודת הוראה. כמו כן, היא בוגרת תכנית מנהלים-מנהיגות חינוכית וקורסי מנחים פדגוגים וסגני מנהלי בית ספר.
קשת מחליפה את שלומי גנון, שניהל את בית הספר בהצלחה במשך כשמונה שנים ופורש לגמלאות.

4 צפייה בגלריה
בתי יפה
בתי יפה
בתי יפת. המנהלת החדשה של בית ספר גולדטק חולון
(צילום: עיריית חולון, פרטי)


בתי יפת המנהלת החדשה של גולדטק חולון


יפת היא תושבת העיר נס ציונה, בעלת תואר ראשון בחינוך בהתמחות בלשון ובספרות ובעלת תואר שני בהערכה ומדידה, בוגרת הקורס להכשרת מנהלים "אבני ראשה". במהלך 24 שנות עבודתה במערכת החינוך, מילאה מגוון תפקידי ריכוז, חברת צוות ניהול, רכזת עברית וסגנית מנהלת בית ספר. ב-13 השנים האחרונות עבדה בבית הספר הדרים בראשון לציון.
יפת תחליף את אורית כהן בן עזרא, אשר ניהלה את בית הספר מאז הקמתו והובילה אותו ללמידה חדשנית ומשמעותית.

4 צפייה בגלריה
אסנת נעים
אסנת נעים
אסנת נעים. מנהלת חדשה לחינוך המיוחד בחולון
(צילום: עיריית חולון, פרטי)

אסנת נעים מנהלת החינוך המיוחד בחולון


אסנת נעים נבחרה לנהל את האגף לטיפול בפרט והחינוך המיוחד בעיריית חולון, במקומה של רותי יצקן שפרשה לאחרונה.
נעים ניהלה בשנים האחרונות את בית הספר השש-שנתי אילון בחולון.
אסנת נעים נשואה ואמא לשלוש בנות, סבתא לשתי נכדות, בוגרת תואר שני במינהל החינוך ותואר ראשון בספרות ובחינוך מיוחד. היא יועצת ארגונית ומנחת קבוצות.
נעים: "אני רואה בתפקיד שליחות טהורה וסגירת מעגל, כמי שהחלה את דרכה המקצועית כמורה לחינוך מיוחד. אני נרגשת ומצפה להתחיל בתפקיד".
בהצלחה לכל המנהלות והתלמידים!