כיתות ו' וכיתות ה' היו ריקות מאדם בימים האחרונים במועצה המקומית אזור. זאת לאחר שוועד ההורים קבע כי המנהל החדש שמונה לחטיבת הביניים"רבין", אינו מקובל עליהם. ההורים טוענים כי מי שצריכה לקחת את המושכות, היא סגנית המנהלת הנוכחת, פנינה דוקטור בקבה.
2 צפייה בגלריה
בית ספר רבין באזור
בית ספר רבין באזור
בית ספר רבין באזור
(צילום: ועד ההורים)
הטלטלה החלה לפני מספר ימים, כאשר נודע, כי מועצת אזור, רכזת החינוך וכן המנהלת היוצאת - מרב אמדורסקי, בחרו בדוקטור לממשיכה הטבעית לניהול בית הספר, אולם משרד החינוך החליט "להצניח" מנהל חדש ופחות מוכר באזור, טל סהר.
במכתב ועצומה שכתבו הורי בתי הספר למשרד החינוך והפיקוח האזורי הוסבר: "אנו חדורי מטרה ונפעל בכל דרך אפשרית על מנת לשמור על מובילות והצלחת החטיבה, שחינכה עד היום את ילדינו לערכים ולדרך ארץ, הובילה אותם להצלחות בלימודים, תוך כדי שימת לב לנפשם, ביטחונם האישי ומצבם החברתי, ובתקופה מאתגרת בצל מגיפת הקורונה".
ל"מיינט חולון" נאמר בראיון עם מנהיגי ועד ההורים כי, "פנינה דוקטור בקבה היא היחידה על פי תפיסתנו והבנתנו, המתאימה לרשת את תפקיד המנהלת ולשמור על איכותה של החטיבה. אנו לא מתפשרים אלא על הטוב ביותר עבור ילדנו ולאור הכרות של שנים עם הגברת דוקטור, אנו יודעים לקבוע שאין יותר ממנה המתאים לתפקיד".
ההורים מודים כי אינם מכירים את פועלו ויכולתיו של סהר, אך בטוחים שדוקטור שזכתה במכרזי המועצה ובית הספר תירש את התפקיד באופן טבעי, כמו גם היא מכירה את הניואנסים השונים בהתנהלות בית הספר והתלמידים השונים בשנים האחרונות.

2 צפייה בגלריה
בית ספר רבין באזור
בית ספר רבין באזור
בית ספר רבין. מי יהיה המנהל?
(צילום: ועד ההורים)

ברקע לכל זה, נודע ל"מיינט חולון" שמספר רב של הורים שוקלים להוציא את ילדיהם מהחטיבה, במידה שדוקטור לא תמונה למנהלת וכמו כן, נודע גם על מספר רב של מורים שביקשו לעזוב את החטיבה.
עם זאת, ועד ההורים מציין: "ידוע לנו שמספר זניח של הורים, מחזיקים בדעה אחרת וחושבים שיש לכבד את תוצאות המכרז. אנו לא חולקים עליהם אלא מציגים עמדה ברורה התומכת במינוי הסגנית הנוכחית וביכולתה להניע את בית הספר למצויינות ולהישגיות".

קראו גם:

ועד ההורים טוען, כי בהתאם להשבתת הלימודים בארבעת הימים האחרונים, הם עצרו את השביתה לימים הקרובים – רק כדי לאפשר לילדיהם לסיים את השנה ולקבל תעודות. יחד עם זאת, הם לא יפתחו את שנת הלימודים הבאה עד ש"ישוקללו מחדש הקריטריונים לקבל את פנינה דוקטור בקבה".
ממחוז תל אביב שבמשרד החינוך נמסר: "המועמד שנבחר עבר ועדת מכרזים כדין. מדובר באדם ערכי וראוי שנבחר על ידי ועדה מקצועית בהתאם לנהלי משרד החינוך"