רחלי הילה מזרחי, תושבת חולון מזה שבע שנים, הגיעה השבוע לסניף בנק לאומי ברחוב סוקולוב 45 על מנת להפקיד את צ'ק שכרה כסייעת רפואית. היא נשאה עמה שקית ובתוכה נעליים חדשות אותן ביקשה להחליף, בחנות הסמוכה. לרגע הסירה את עיניה מהשקית, והיא נעלמה. כעת היא פונה לעזרת הציבור ולרחמיו של מי שנטל את נעליה.
2 צפייה בגלריה
רחלי הילה מזרחי. מי ראה את השקית?
רחלי הילה מזרחי. מי ראה את השקית?
רחלי הילה מזרחי. מי ראה את השקית?
(צילום: פרטי, קאנבה)
בתקופה האחרונה התרבו דיווחי תושבים על מעשי גניבה וכייסות ברחוב סוקולוב המרכזי בחולון, אך מזרחי לא חשבה שתיתקל בתופעה המטרידה בעצמה.
"אני משתמשת בשירותי סניף הבנק בסוקולוב לפחות פעם בשבוע, לקוחה קבועה, מאוד מרוצה, אבל כזה מפח נפש לא חוויתי", מספרת מזרחי. "לפני כיומיים הייתי בבוקר של סידורים, והייתי צריכה לעבור בבנק, משם לבית המרקחת ולאחר מכן לחנות נעליים ברחוב. לקראת שעה 09:45 נכנסתי ממש לדקות ספורות לסניף הבנק כדי להפקיד את הצ'ק. איכשהו במבואת הכניסה, אצל דלפק השומר, השארתי שקית ורודה-שקופה עם נעליים שהייתי צריכה לקחת להחלפה לחנות. הייתי אולי שתי דקות אצל הטלר, ואיך שהסתובבתי לצאת, והבטתי על מבואת הכניסה, מיד ראיתי שמישהו כבר 'העלים' את השקית שלי".
מה היה בתוך השקית?
"זוג נעלי עור שרכשתי במיוחד לאירוע משפחתי ועלו לי 300 שקל. תכננתי אחרי הבנק להגיע לחנות הנעליים כדי להחליף אותן – כי כן היו קטנות במידה. אפילו לא הספקתי לנעול אותן. אני עובדת בתור סייעת צמודה, וסכום כזה של 300 שקל - זה שני ימי עבודה שלי. קניתי אותן במיוחד לאירוע, וכשראיתי שהשקית עם הנעליים לא שם – פשוט נחמץ ליבי".
מזרחי ביקשה ממנהל הבנק להביט במצלמות האבטחה, "אך הוא אמר לי שאין לו מצלמות באזור הזה, וזה נראה לי מאוד מוזר". מזרחי ניסתה לתשאל אנשים בבנק, שהיה עמוס לעייפה באותה עת, וגם השומר של הסניף שהסתובב בין הלקוחות באותו הזמן, אישש לה כי אכן הייתה עם שקית הנעליים ורודה שאותה הניחה אותן בהיסח דעת על הדלפק. עם זאת, ובצער רב, השומר לא הצליח לראות מי ביצע את 'השוד' בבנק.

2 צפייה בגלריה
אין חניה ואין פתרון. רחוב סוקולוב
אין חניה ואין פתרון. רחוב סוקולוב
רחוב סוקולוב. מכת גניבות?
(צילום: קובי קואנקס)

"אני מאמינה שאולי מישהו לקח בטעות, אולי בהיסח דעת. אני לא מאמינה שמישהו היה עושה כזה דבר בכוונה. אני אגש שוב עוד כמה ימים שוב לבנק, אולי מישהו בטוב ליבו החזיר את זה", אומרת מזרחי שגם העלתה פוסט לפייסבוק וכתבה: "אין שם כסף, זה רק נעל לאישה. ממש אשמח ממי שלקח שיחזיר... מבטיחה לא לדבר מילה".

קראו גם:

מתגובות של תושבים רבים שפנו אליה הבינה כי לאחרונה רבים נתקלו ב"מכת גניבות באזור הבנק".
"אני לא יודעת אם באמת מישהו גנב, אבל אם כן – אני מקווה שירגיש חמלה ויחזיר את הנעליים", אמרה מזרחי ל"מיינט חולון", והוסיפה: "ממש חבל לי. אפילו לא הספקתי לצלם את הנעל – ואז אולי התמונה הייתה מסייעת למי שלקח בטעות להחזיר אותן. אני עושה רק טוב, תורמת ונותנת. אני לא מבינה למה זה קרה לי".
האם צודקים התושבים ובאמת חלה עלייה במספר מקרי הגניבות והכיוסים ברחוב סוקולוב?
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "ללא קשר לתוכן הפנייה, איננו נוהגים להתייחס לנתוני פשיעה בפילוח המבוקש".