הזכוכית ששווה מיליונים: על פי תביעה שהוגשה באמצעות עו"ד רפאל אלמוג ממשרד עוה"ד אלמוג-שפירא, לפני כשנתיים נדרש העובד, תושב חולון, להעמיס חיפוי ברזל שנצבע ב"צבע תנור".
בכתב התביעה טוען האיש כי למרות שבטרם ביצוע העבודה, ביקש מהממונה עליו לקבל מידע על אופי העבודה וכן על מספר אנשי הצוות הנדרשים לה, הוא לא זכה למענה וגם לא קיבל הנחיות כלשהן.
2 צפייה בגלריה
אמבולנס
אמבולנס
פונה לבית החולים
(צילום: יואב דודקביץ')
עם הגעתו לאתר העבודה, כך נטען, התחוור לעובד, כי יש צורך לשנע את החיפוי הכבד באמצעות משאית שמורכב עליה מנוף, וכי יש צורך בעובדים נוספים. לטענתו, פנייתו למנהל התפעול בנושא נפלה על אוזניים ערלות והוא התבקש 'להסתדר עם מה שיש'.
קראו גם:
במהלך הפריקה של החיפויים הכבדים מהמשאית נשמט אחד החיפויים מידיו של עובד אחר, העובד התובע הושיט את ידו באינסטינקט, בניסיון לבלום את נפילת החיפוי, אך למרבה הצער, החיפוי נחת בעוצמה על ידיו, ופגע בעיקר בכף ידו הימנית.
מאתר הפריקה פונה העובד לבית החולים, שם טופל בסד גבס ובתרופות, ומומחה לכירורגיה אורתופדית התרשם, כי מדובר בנקע בעצם הסירה.
2 צפייה בגלריה
עו"ד רפאל אלמוג
עו"ד רפאל אלמוג
עו"ד רפאל אלמוג
(צילום: אופיר הייב)
על פי התביעה שהוגשה לבית משפט השלום בתל אביב- יפו, כשמצבו של העובד לא השתפר והוא הוסיף לסבול מכאבים, הוא הופנה לטיפול ניתוחי ולסדרה של טיפולי פיזיותרפיה, אך המשיך לסבול מכאבים עזים וממגבלות המונעות ממנו לבצע פעולות יומיומיות, ולו הפשוטות ביותר.
התובע לא שב לעבודתו ואף פוטר. לתביעה צורפה חוות דעת שפסקו לו 46 אחוזי נכות וחוסר כשירות לעבודה ב 100 אחוז.
"טרם התאונה היה התובע אדם בריא ודינמי, שהרבה לעסוק בשעות הפנאי בתחביבים שונים, שחלקם קשורים בפעולות פיזיות שונות, כגון משחק כדורגל ופעילויות ספורטיביות נוספות", אומר עו"ד אלמוג ומוסיף: "מאז התאונה ובעקבותיה, הוא אינו מסוגל עוד לבצע פעילויות אלה... התובע נותר עם מגבלות וכאבים כרוניים, שגרמו ויגרמו לו הפסדים רבים והוצאות מרובות, וכל זאת בגין התרשלות הנתבעת", לשון התביעה.
כעת דורש העובד ממעסיקו לשעבר פיצוי על סך 2.5 מיליון שקל.
לעדכונים - חדשות חולון