בשעה 00:51 הלילה (בין רביעי לחמישי) התקבל דיווח במוקדי החירום של מד"א במרחב איילון, איחוד הצלה והמשטרה על גבר שנפגע בארוע אלימות, ברחוב נעמי שמר שבשכונת ח' 300 (קרית אילון) בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו של גבר כבן 40, שאיננו תושב העיר.
2 צפייה בגלריה
מזירת הירי בחולון
מזירת הירי בחולון
מזירת הירי בחולון
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
פאראמדיק מד"א יוסי רוזנטל: "ראינו על המדרכה גבר בשנות הארבעים שוכב מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם פציעות חודרות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
הלל חמואי חובש באיחוד הצלה: "כשהגענו למקום הפצוע שכב על הרצפה עם פציעות ירי. למרבה הצער מותו של הגבר נקבע במקום עקב הפציעות הקשות מהן סבל

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
מזירת הירי בחולון
מזירת הירי בחולון
מזירת הירי בחולון
(צילום: דוברות איחוד הצלה)

מהמשטרה נמסר כי התקבל דיווח על ירי לעבר אדם ברחוב נעמי שמר בחולון. במקום אותר גבר פצוע עם פגיעה בראש, נקבע מותו. הרקע פלילי. נסיבות האירוע נבדקות.
על רקע אירועי הרצח ביממה האחרונה (ארבעה נרצחים ב-12 שעות על רקע פלילי), השר בן גביר יקיים היום (חמישי) הערכת מצב מיוחדת עם מפכ"ל המשטרה וראשי האגפים הרלוונטיים. רק לפני שבוע הוצגה לשר תוכנית חדשה של המשטרה לטיפול בפשיעה ובמעשי הרצח. כמו כן נמסר מלשכתו כי השר דרש בשבוע שעבר הזרמת כוחות משמעותיים, זאת לצד העובדה שבסוף החודש מצפים השר והמפכ"ל לאישור תקציב המדינה שייתן תקציב שיא למשטרה ויביא לשוטרים כלים לטיפול בפשיעה.