יותר מחצי שנה שאגם ברגר בת ה-19 נמצאת בידי החמאס. הדיפת מתקפת הכתב"מים והטילים מאיראן הלילה היא בשורה טובה עבור מדינת ישראל, אבל הורי החטופים חוששים שתשומת הלב מוסטת מהדבר החשוב ביותר: החזרת ילדיהם הביתה.
3 צפייה בגלריה
אגם ברגר
אגם ברגר
אגם ברגר. אל תשכחו אותה
(צילום: באדיבות המשפחה)

אביה של אגם, שלומי ברגר, בפנייה קורעת לב הבוקר (ראשון) ל"מיינט חולון", מבקש שהממשלה והציבור לא ישכחו אותה ולו לרגע:
"כולנו כבר יודעים שבעזה כבר מזמן אין מלחמה. יש פעילות מוגבלת ומצומצמת. אנו רואים היום תמונות של חזרת תושבים לצפון הרצועה. הסיוע ההומניטרי הוגבר. החטופים עדיין שם ואנו מוותרים על קלפי מיקוח והם עדין לא בבית - איך זה יכול להיות? מה המדיניות הזו? היכן האמירה שרק לחץ צבאי יביא אותם הביתה? זה לא מתקיים. אם סיימתם (וכנראה שסיימתם) את המלחמה תחזירו אותם הביתה. אל תסיטו את תשומת לב הציבור אל הצפון ותשכחו את הילדים האחרים וההורים שלנו. זו המשימה הראשונה לפני שאר המשימות האחרות של מדינת ישראל והיא בעדיפות העליונה".

קראו גם:

3 צפייה בגלריה
אגם ברגר
אגם ברגר
אגם ברגר. תחזירו אותה הביתה
(צילום: באדיבות המשפחה)

טלי פלג, ראש מטה חולון של משפחות החטופים: "תודה לחיילינו על פעילותם הלילה. תודה לידידותינו ארה"ב בריטניה וירדן. ממשלת ישראל מתבקשת לשוב לדבר על 133 חטופים שלא זכו להעביר את הלילה בממ״ד".

3 צפייה בגלריה
בר קופרשטיין
בר קופרשטיין
בר קופרשטיין
(צילום: באדיבות המשפחה)

בין החטופים והחטופות שכולנו מחכים לשובם הביתה בשלום ובמהרה נמצא גם בר קופרשטיין, תושב חולון, שהיה מאבטח בפסטיבל המוזיקה "נובה" בשבת השחורה. עם חדירת המחבלים הוא נשאר להציל חיים ונפל בידי החמאס. בר ואגם, מחכים לכם בבית.