חשד חמור בגן ילדים פרטי בחולון: גננת נחקרת בחשד להתעללות בחסרי ישע. היום (חמישי) קיבל בית המשפט החלטה המגבילה אותה בחודשים הקרובים.
2 צפייה בגלריה
אונס
אונס
חשד חמור להתעללות בילדים בגן בחולון
(צילום המחשה: shutterstock)

במחלק משפחה משטרת חולון, מתנהלת בימים האחרונים חקירה, אודות חשד להתעללות בגן ילדים פרטי בחולון. עם קבלת התלונות במשטרה, החלו החוקרים באיסוף ממצאים דיגיטלים וגביית עדויות, לרבות חקירה באזהרה של הגננת החשודה.

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
תחנת חולון
תחנת חולון
תחנת חולון
(צילום: קובי קואנקס)

היום (חמישי) במסגרת החקירה, התקיים דיון בביהמ"ש שהוציא צו האוסר על הגננת לעסוק בטיפול בילדים למשך שלושה חודשים. לבקשת סנגורה של החשודה, ביהמ"ש אסר בפרסום שמה ופרטיה של החשודה.
"חשבנו שהילדים שלנו בידיים טובות ואוהבות ונחשפנו להיפך הגמור", אמרו ל"מיינט חולון" הורים לילדים בגן והוסיפו בכאב: "בזכות ההקלטות הבנו מה עובר על הילדים שלנו, על ידי כל מי שנכח שם. קיווינו כמובן שיהיה פה מעצר ולדעת שהיא אכן נעצרה והורחקה, אנחנו המומים וכואבים שהגענו בכלל למצב הזה. לצערנו לילדים שלנו הנזק כבר נעשה וההקלטות קשות מאוד. ושוב, חשוב לזכור כי לא היתה היחידה שם ואנחנו מקווים מאוד שהמשטרה תעשה את עבודתה נאמנה ויגיעו לחקר האמת במהרה".
חן קובריץ כהן, ממטה המאבק למען הילדים הגיבה על הדברים ואמרה: "לצערנו גם בתקופה הזו, מגיעות אלינו הקלטות קשות מגנים ברחבי הארץ, תלונות נפתחות וחקירות מתנהלות. המקרה הזה, התנהל במשפחתון שאינו מפוקח, אינו בעל רישיון למרות שהיו שם שבעה ילדים ומעלה.
"יש פה עבירה על חוק הפיקוח וזה שהותקנו מצלמות, לא פותר את בעלת המשפחתון מלדווח על כך למשרד החינוך. בזכות הקלטות ששמו ההורים לאחר שעלו כמה דגלים אדומים ברורים בהתנהגות הילדים, נחשפה ההתנהלות באותו משפחתון והובילה לחקירה במשטרה. אני שמחה שהיא הורחקה מטיפול בילדים אך כמובן זה לא מספיק.
"אנחנו חוזרים ואומרים, תקליטו את מה שקורה במעון/גן/ משפחתון כי רק כך תוכלו להבין מה קורה בגן ושנית, אל תשימו את הילדים במשפחתונים ללא פיקוח. נכון שיש המון מקרים שמתגלים במעונות מפוקחים אבל לפחות יש לנו דרך לפעול ולהבין מה קרה שם".