תושב שכונת נאות שושנים בחולון (בן 50) נעצר ביום שישי האחרון, מסיבה די מוזרה: שכנה שגרה בקומה תחתיו, טוענת שניפץ לה בקבוקי זכוכית על הדלת. השכנה החליטה שהיא יוצרת קשר עם המשטרה, אולם כשהגיעו השוטרים למקום, הם דפקו לו בדלת – הוא לא פתח, אלא רק הזהירו אותו מעבר לדלת שעליו לחדול ממעשיו.
2 צפייה בגלריה
ניתץ בקבוקים על דלת שכנתו
ניתץ בקבוקים על דלת שכנתו
ניתץ בקבוקים על דלת שכנתו
(צילום המחשה: canva)

השוטרים הלכו, אולם לאחר מספר שעות הגיעו מחדש למקום, מאחר שהחשוד המשיך לנתץ בקבוקים על דלת ביתה של שכנתו. הם התקשרו אליו בטלפון – אך הוא לא ענה. בסוף התפרצו לדירתו ועצרו אותו. בחקירתו טען כי כבר מגיל שלוש הוא שותה אלכוהול.
בתום החקירה, החשוד הובא בפני השופט שמאי בקר מבית המשפט השלום בתל אביב. בא כוחה של מגישת התלונה סיפר כי "החשוד כל הזמן שותה", מספרת השכנה "והיא אף הגישה עליו תלונה בעבר".

קראו גם:

השכנה אף סיפרה שכאשר נעצר, הוא צעק על השוטר: "יהודי מסריח, חמאסניקים יטפלו בכם, ואת השאר אני לא רוצה להגיד". בא כוחה הדגיש, כי השכנה לא רוצה לצאת מהבית כי היא מפחדת ממנו, ולכאורה יש כאן עבירות של היזק לרכוש, איומים והטרדה, ולכן המשטרה מבקשת לעצור אותו לחמישה ימים.
עורך דינו של החשוד טען כי "הבקבוקים נפלו לו מהשקית כאשר עלה לביתו". בנוסף, החשוד סיפר לו "שהרקע והאיומים וההצקות זה לא הבקבוקים, אלא שהכלב שלה יצא ונשך אותו, ויש לו סימן נשיכה על היד, ואז הוא התחיל לצעוק על השכנה אם יש לכלב חיסונים". עורך הדין ציין כי החשוד הבטיח לא להתקרב יותר לדלת שלה.

2 צפייה בגלריה
שוטר
שוטר
השוטרים הוזעקו למקום
(צילום המחשה: shutterstock)

השופט בקר סיכם את הדיון: "החשוד, אשר נדמה שאין מחלוקת שהוא אלכוהוליסט, מספר שהוא בסך הכל אסף בקבוקים ופחיות, כאשר עלה לביתו בקומה השנייה.... "חי נפשי, לא ברור לי על מה ולמה מבקשים לעצור את החשוד למשך חמישה ימים. רשמתי בפניי את הבטחתו להצטייד בשקיות חזקות יותר ולהיזהר שבעתייים בעוברו ליד דלת השכנה עם שקיות בקבוקים".
השופט שחרר אותו לביתו תוך התחייבות לדבר בלשון יפה אל השוטרים ולחתום על ערבות עצמית בסך 1,000 שקל. בנוסף, אסור לחשוד ליצור קשר עם השכנה במשך 30 ימים, ואם ייפגש איתה בחדר המדרגות, יסתובב ויתרחק 20 מטרים.