אחרי 20 שנה פורק השבוע מרחב איילון במשטרה, ובחולון ובבת ים נפתחו תחנות ייעודיות נפרדות, שיפעלו תחת מרחב יפתח במחוז תל אביב. "מגיע לתושבי חולון ובת ים תחנות משטרה משלהם".
2 צפייה בגלריה
גוזרים את הסרט בתחנת חולון
גוזרים את הסרט בתחנת חולון
גוזרים את הסרט בתחנת חולון
(צילום: דוברות המשטרה)
ההחלטה, כך נמסר מהמשטרה, התקבלה במטרה לשפר את שירותי המשטרה לציבור ולהגביר את היעילות בתחום הלחימה בפשיעה, הביטחון האישי והסדר הציבורי.
התזמון משמעותי עבור הציבור, כיוון שבחודשים האחרונים חוות חולון ובת ים גל פשיעה, כאשר בחולון יש זינוק במספר מקרי הגניבות של כלי רכב, ובבת ים התרחשו אירועים פליליים רבים הקשורים לפשיעה מאורגנת.
בטקס חנוכת התחנות, שנערך במעמד השר לביטחון פנים, עמר בר לב; המפכ"ל, רב ניצב יעקב שבתאי; מפקד מחוז תל אביב, ניצב עמיחי אשד; ומפקד מרחב יפתח, תת־ניצב חיים בובליל, הוצגו גם מפקד תחנת חולון החדש, ניצב משנה איציק כהן, ומפקד תחנת בת ים החדש, סגן ניצב אוראל כהן.

קראו גם:

באירוע השתתפו גם ראש עיריית חולון מוטי ששון, ראש עיריית בת ים צביקה ברוט וראש מועצת אזור אריה פכטר.

2 צפייה בגלריה
חנוכת תחנת המשטרה
חנוכת תחנת המשטרה
חנוכת תחנת המשטרה בבת ים
(צילום: דוברות המשטרה)

"לא בכל יום במשטרת ישראל ישנו מעמד כל כך מיוחד של יציאה לדרך בשתי תחנות חדשות", אמר מפקד מחוז תל אביב, ניצב עמיחי אשד. "לאחר עבודת מטה מקיפה, החלטנו על 'סינרגיה הפוכה' ‑ העדפת החלקים על פני השלם, תחנה לכל עיר במקום מרחב אופרטיבי אחד. מגיע לתושבי חולון ובת ים תחנות משטרה משלהם, המותאמות לצורכי היישוב ומחוברות לתווך הקהילתי האינטימי של העיר. שוטרי תחנות חולון ובת ים, צאו לדרך ועשו חיל. מרחב יפתח, מחוז תל אביב ומשטרת ישראל כולה, יסייעו לכם לנצח ולעמוד בכל אתגר".
מפכ"ל המשטרה, רב־ניצב יעקב שבתאי, חיזק את דבריו: "טקסי חנוכת תחנות משטרה תמיד מהווים מעמד היסטורי, כיוון שתחנות משטרה הן הקו הקדמי של משטרת ישראל, ובמסגרתן נעשות פעילויות השיטור המשמעותיות ביותר. כל תחנת משטרה חדשה שקמה מדגישה בפנינו את החשיבות העצומה של השיטור הקלאסי ‑ לבנת הבסיס בקו הקדמי ביותר של משטרת ישראל במגע עם האזרח.
"לאחר בחינה מעמיקה זיהינו את הצורך בהקמת תחנות משטרה נוספות ומשמעותיות בערים חולון ובת ים. תחנות אלה יבצעו את כל תפקידי השיטור בתחום המניעה וביטחון הפנים. מפקדי תחנות יקרים, אני סומך עליכם ומאחל לכם הצלחה רבה למען תושבי הגזרה, למען הצלחת משטרת ישראל במימוש ייעודה, ולמען החברה בישראל כולה".