אסף גריידי בן ה-48 נפטר השבוע לאחר שלקה בדום לב לפני חודשיים ושהה בתרדמת.
2 צפייה בגלריה
אסף גריידי ז"ל
אסף גריידי ז"ל
אסף גריידי ז"ל
(צילום: פרטי)
גריידי לקה בדום לב לפני כחודשים, במהלך טיול בטורקיה. לאחר מאמצי החייאה, ליבו חזר לפעום, הוא הוטס ארצה על ידי העירייה, וטופל על ידי מיטב הרופאים והמומחים. לאחר חודשיים בהם היה בתרדמת הוא כאמור נפטר הבוקר.
חבריו כמו גם משפחתו ומוקיריו קיבלו בהלם את פטירתו: "זו אבידה גדולה, הוא היה אחד האנשים המצטיינים והאהובים בעיר. איש מדהבים בכל קנה מידה".

2 צפייה בגלריה
אסף גריידי ז"ל
אסף גריידי ז"ל
אסף גריידי ז"ל
(צילום: פרטי)

גריידי הוא עובד ותיק בעיריית רעננה. הוא החל את דרכו המקצועית בעירייה כסייר ביטחון באגף הביטחון, ולאחר מכן, משנת 2004, שימש כממונה מערך המיגון הרשותי בעירייה, ובחמש השנים האחרונות הוא מנהל יחידת החירום בעירייה. בשורת תפקידיו, רכש אסף ניסיון רב בתחום החירום וייצוג הרשות המקומית בנושאי ביטחון וחירום, כמו גם אחריות על מערך ותחזוקת המקלטים העירוניים, מוסדות החינוך ועוד.
לגריידי תואר ראשון במדעי החברה והרוח, בהתמחות במנהל ומדיניות ציבורית מהאוניברסיטה הפתוחה, והינו בוגר קורס ממונה חירום וביטחון מהמכללה הלאומית לאיתנות ישראל.

קראו גם:

ראש העירייה, חיים ברוידא ספד לו:"מבכה את לכתו מאיתנו של אסף גריידי, מנהל המוקד העירוני. אסף, עובד מצטיין ומוערך, לקה בדום לב לפני כחודשים, במהלך טיול בטורקיה. לאחר מאמצי החייאה, ליבו חזר לפעום. כעירייה סייענו להטיסו ארצה והפעלנו את מיטב הרופאים כדי להצילו. אך אסף לא התעורר מהתרדמת. הבוקר נדם ליבו והוא בן 48. כולנו מחבקים את משפחתו ביום הנורא. נזכור את אסף החייכן, העובד המסור, החבר ואוהב האדם, ששנים רבות תרם למען שגשוגה של העיר רעננה".