הקיץ ממש מעבר לפינה והשבוע נרגיש טעימה ממנו. בתפריט: אובך, רוחות חזקות וטמפרטורות גבוהות, אבל בשבת מזג האוויר שוב מתהפך. קבלו את התחזית המלאה של חולון.
2 צפייה בגלריה
קלאון מגיע. תתכוננו להזיע
קלאון מגיע. תתכוננו להזיע
שרב מגיע לחולון
(צילום המחשה: canva)

לפי השירות המטאורולוגי הישראלי, היום (רביעי 08/05) יהיה בהיר עד מעונן חלקית עם עלייה בטמפרטורות והן תהיינה רגילות לעונה. רוחות צפוניות ערות ינשבו אחר הצהריים לאורך מישור החוף, אם אתם יוצאים להליכה קצרה בגולדה כדאי שתצטיידו בעליונית. הלילה יהיה בהיר עד מעונן חלקית. הטמפרטורות בחולון ינועו בין 14-24 מעלות.

קראו גם:

בחמישי (09/05) תתחיל ההתחממות. יהיה בהיר עד מעונן חלקית, במהלך הבוקר ינשבו רוחות מזרחיות ערות בהרי הצפון והמרכז, וייעשה חם מהרגיל עד שרבי. הטמפרטורות בחולון: 15°-28°.
בשישי (10/05) יהיה מעונן חלקית, אבל זה לא אומר שיהיה קריר אלא להיפך - תחול עלייה נוספת בטמפרטורות וישרור שרב כבד ברוב אזורי הארץ. אחה"צ יחדור לאזור אוויר קריר יותר ולח, הרוחות יתחזקו וייתכן גם אובך באוויר. המעלות בחולון ינועו בין 18°-32°.

2 צפייה בגלריה
מזג אוויר הפכפך בחולון
מזג אוויר הפכפך בחולון
אחרי השרב העננים יחזרו לחולון
(צילום המחשה: canva)

מה מחכה לנו בשבת? נראה שהשרב הקצר יגיעו לסופו. תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות והן יחזרו להיות רגילות לעונה. עדיין ייתכן אובך אבל יש סיכוי גם לטפטופי גשם. המעלות בחולון: 19°-24°.
התשקיף לתחילת השבוע מלמד שראשון ושני עדיין צפויים להיות מעוננים מעט ואפילו יתכן גשם.