תשכחו מפעילויות יום הולדת יקרות ומנקרות עיניים ‑ "הבזאריסטיות למען בעלי חיים" מחולון מציעות לילדים פעילות אקולוגית ומעשירה, שמלמדת אותם לגלות אמפתיה.
2 צפייה בגלריה
מרינה מדבדובסקי ונגה רוזנברג. הבזאריסטיות
מרינה מדבדובסקי ונגה רוזנברג. הבזאריסטיות
מרינה מדבדובסקי ונגה רוזנברג. הבזאריסטיות
(צילום: פרטי)
מרינה מדבדובסקי ונגה רוזנברג הן פעילות למען בעלי חיים שמתחזקות בזאר בו נמכרים חפצים שנתרמו במחירים מוזלים, וכל ההכנסות הן למען בעלי החיים בעיר. הן מפעילות את הדוכן בירידים ופסטיבלים, ולאחרונה העלו יוזמה חדשה המשלבת פעילות לילדים, בתקווה להפוך את המיזם גם לפעילות בימי הולדת.
"אנחנו מוכרות דברים שאנחנו מקבלות", מסבירה מדבדובסקי, "ספרים, משחקים, בגדים וגם קוסמטיקה, הכל נמכר במחירים מוזלים ועובר כתרומה. עבור הפעילות לילדים אנחנו גובות עשרה שקלים לילד ומעניקות להם קרטון, ניילון ושקית מזון לחתולים שאנחנו מקבלות כתרומה מחנויות. יחד אנחנו מכינים מתקן האכלה לחתולי רחוב שגם מגן עליהם בימי הגשם ואנחנו מלמדות את הילדים על מיחזור, אקולוגיה, חמלה וכמובן שמירה על בעלי החיים שסביבנו".

2 צפייה בגלריה
כלבים
כלבים
למען בעלי החיים
(צילום המחשה: shutterstock)

מדבדובסקי היא מחנכת כיתה א' בבית הספר "ראשונים" בבת ים, שם היא תעביר את הפעילות במסגרת תוכנית חינוכית.

קראו גם:

"כל בית הספר ישתתף, ובשבתות נעביר את הפעילות ליד הבית של נגה. אנחנו כבר הרבה זמן חולמות להפוך את זה לפעילות בימי הולדת, זה משהו אחר, גם אקולוגי וגם חינוכי אבל כיפי ומעשיר. נשמח שהורים יפנו אלינו ויחד נוכל לארגן ימי הולדת שמחים ומלאים בחמלה ועזרה לסביבה".
רוצים להשתתף בסדנה? היא תתקיים בתאריך 26 בנובמבר, בין השעות 9:00‑14:00 ברחוב טשרניחובסקי 15 בחולון.