אתמול (ראשון) זמן קצר לאחר שהבניין ברחוב סרלין קרס, ודייריו נותרו חסרי כל, התגלה כי בין ההריסות נקברו גם כל חפצי ההכנות לחתונתה של נועה יחזקאל (26) ובן זוגה שהתגוררו בדירה בבניין. יחזקאל סיפרה כי בדירה שקרסה הייתה שמלת הכלה שלה, חליפת החתן, הטלית, הטבעות וציוד יקר ערך נוסף כמו מחשבים בהם ריכזו את עבודות התואר שלהם.
2 צפייה בגלריה
נועה יחזקאל עם החתולה ג'ון. ניצלו בנס
נועה יחזקאל עם החתולה ג'ון. ניצלו בנס
נועה יחזקאל עם החתולה ג'ון. ניצלו בנס
(צילום: פרטי)
הקוראים לא נותרו אדישים לסיפור הדרמטי, ותוך זמן קצר יחזקאל הוצפה בהצעות לסיוע. בין היתר פנו מעצבות שמלות כלה, חנויות לחליפות חתן, מאפרות וספרים וגם חנויות יודאיקה. כולם הציעו סיוע ותמיכה לזוג.
קראו גם:
רבים מהתורמים הם צעירים, שהתחתנו לאחרונה בעצמם, ומבקשים להעביר את הדברים הלאה. "אני לא מסוגלת לדמיין מה זה להיות במצב כזה" סיפרה אחת הקוראות שפנתה למערכת ונישאה לפני כשבועיים. "הייתי כל כך לחוצה ונרגשת לקראת החתונה, אם הייתי צריכה להתמודד עם משבר כזה זה היה שובר אותי. הלוואי שנוכל לעזור להם, יש לנו מלא ציוד וכמובן בגדים", היא אומרת.
בני הזוג הודו לכולם מקרב לב, אך ביקשו מספר שעות על מנת לבחון את מצבם, זאת לאור העובדה כיוון שדירתם הייתה בחזית הבניין, וקיימת אפשרות כי יהיה ניתן לחלץ ממנה מעט ציוד. אם כי בשלב זה לא ברור אם ניתן להיכנס לשטח מבחינה בטיחותית.
2 צפייה בגלריה
הבניין ברחוב סרלין לאחר הקריסה
הבניין ברחוב סרלין לאחר הקריסה
הבניין ברחוב סרלין לאחר הקריסה
(צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל )
לא רק יחזקאל ובן זוגה זכו לסיוע. העיר חולון כולה התגייסה עבור דיירי הבניין שקרס, והבניין הסמוך שפונה עקב חשש לקריסה.
יו"ר המשמר החברתי בחולון, ליאורה פור, הקימה קבוצת וואטסאפ בה מרכזים מתנדבים מכל העיר תרומות, ציוד והצעות למקומות שינה, והנהגת ההורים העירונית בראשות בת אל בן דויד פתחה מספר קבוצות ומרכזת את נושא התרומות שמגיעות מכל הארץ.
גם מסעדות בעיר הציעו את עזרתן, מסעדת 'ביגה' שלחה משלוח של מים ומזון לשטח בזמן שהדיירים שהו במקום ללא קורת גג, והבעלים של 'סעידה בר' הזמין את כל הדיירים לאכול ולשתות בחינם בשבוע הקרוב (יש לתאם הגעה מראש).
בשלב מסוים אף עלתה הצעה בקרב תושבים לפנות לעירייה בבקשה לתרום מתקציב העדלאידע לסיוע לנפגעים.
לעדכונים - חדשות חולון