הבוקר (שני) פורסם ב"כלכליסט" כי ראש עיריית חולון, מוטי ששון, הוא בין האזרחים שמכשירם הנייד הודבק בתוכנת ריגול וכי נעשו מעקבים אחרי שיחותיו הפרטיות. בשיחה עם "מיינט חולון" ששון הגיב לראשונה לחשיפה "שמעתי על זה כמו כולם, לא ידעתי לפני כן והופתעתי מאוד. זה לא נעים שחודרים לפרטיות שלך".
1 צפייה בגלריה
מוטי ששון
מוטי ששון
מוטי ששון
(צילום: קובי קואנקס)
ביקשת הסברים מהמשטרה?
"לא. הבנתי שתוקם ועדת חקירה בראשות שופט בית המשפט העליון והנושא ייחקר ואני מחכה לכך. המשטרה יכולה להשתמש בהאזנות אך ורק על פי חוק".
קראו גם:
על פי החשד, התוכנה "הודבקה" לנייד של ששון באופן חשאי, והחוקרים שמעו שיחה בין ששון לעובדת בעירייה שנטען כי ששון חיזר אחריה. בזמנו ששון נחקר בחשד להטרדות מיניות ומעשים מגונים, אך התיק נסגר מחוסר אשמה, בין היתר כיוון שהעובדת סירבה להתלונן וטענה כי לא הוטרדה.
כעת חושף ששון כי זו לא פעם ראשונה שפרטיותו נפגעת.
"בעבר נמצא מכשיר הקלטה בטלפון הנייח בביתי. המשטרה איתרה אותו והוא כנראה הושתל על ידי גורמים פוליטיים ובאמצעות משרד חקירות", הוא אומר ומוסיף: "ההנחה שלי היא שמדובר באדם שהיו לו עסקים בעיר שפעלו באופן לא חוקי וסגרתי אותם, כראש עירייה כשאתה הולך עם החוק ויש ציבור שלא שומר על החוק ומנסה לפגוע במנהל התקין בעיר, אתה מבין שזה יפגוש אותך. כשאני חותם על צווי הריסה או סגירה אני לא מצפה למחיאות כפיים או לזר פרחים לשבת".
החשש מפני האזנות סתר גרם לך לשנות את האופן שאתה מתקשר עם אנשים? אתה חושש לנהל שיחות בטלפון?
"בבית אני זהיר אבל אני ממש לא מפחד. אני מדבר רגיל ומי שיאזין אין לי מה לעשות בנידון. אני לא מסתובב בתחושה שאסור לי לדבר".
לעדכונים - חדשות חולון