מספר נגררים שחונים בניגוד לחוק לצד בניין ברחוב חנקין בחולון, חוסמים את פתח הביוב של הבניין, ולטענת הדיירים בגללם אי־אפשר לתקן סתימה קשה שממנה הם סובלים, ובעירייה לא נותנים להם מענה.
1 צפייה בגלריה
הנגררים ברחוב חנקין, השבוע
הנגררים ברחוב חנקין, השבוע
הנגררים ברחוב חנקין, השבוע
(צילום פרטי)
קראו גם:
בסוף שנת 2019 החלה עיריית חולון לאכוף תיקון לחוק העזר "העמדת רכב וחנייתו", הקובע כי אין להחנות נגררים שאינם מחוברים לכלי רכב בחניות בעיר, ואף ייעדה עבורם שטח ברחוב המרכבה באיזור התעשייה.
כתוצאה מכך העיר כמעט נקייה מנגררים נטושים, אך ברחוב חנקין ככל הנראה טרם התעדכנו בחוק, כיוון שבחניון של בניין מגורים מספר 106 ניצבים כבר כמה שנים נגררים עמוסים בברזלים וציוד.
הנגררים מוצבים ישירות על פתח הביוב של הבניין, ולטענת דייריו נגרם להם נזק רב בגלל שהם אינם יכולים לתקן סתימה שקיימת בצנרת.
"הם העמיסו כאן נגררים שלא זזו כבר שנים ארוכות", אומרת אחת הדיירות. "זה נראה שהם עמוסים בזבל ושטויות ואף אחד לא טורח לטפל בזה. במשך תקופה ארוכה התעלמנו, אבל עכשיו יש לנו חסימה נוראית בצנרת של הביוב ואנחנו חייבים גישה לשם. הזמנו אנשי מקצוע וביובית, אבל כולם עמדו חסרי אונים כי אי־אפשר לגעת בציוד שלא שייך לנו ואין דרך להזיז את הנגררים".
לטענת הדיירים הם הזמינו את הפיקוח העירוני, אך גם זה לא עזר. "הנגררים פשוט עומדים שם ולפקחים אין הרבה מה לעשות, הם מאוד אמפתיים ונחמדים, אבל לא ממש עושים משהו. חייבים למצוא פתרון. שיגררו אותם מכאן ויאפשרו לנו לתקן את הבניין שלנו כראוי".
מעיריית חולון נמסר בתגובה: "הפיקוח העירוני הגיע למקום בעקבות פנייה ואולם הנגררים נמצאים בשטח פרטי ולכן לפיקוח אין סמכות חוקית לבצע אכיפה לגביהם. מאחר שהנגררים נמצאו כשהם מלאים בפסולת המהווה מפגע, הוצאה דרישה לבעליהם לפינוי הפסולת עד ל־2.2".