הרצל בוסתנאי (72) הוא תושב העיר שנהרג הלילה (בין רביעי לחמישי) בתאונת הדרכים הקטלנית שהתרחשה במהלך מרדף משטרתי אחר גנבי רכב ברחוב ההסתדרות.
3 צפייה בגלריה
הרצל בוסתנאי ז"ל
הרצל בוסתנאי ז"ל
הרצל בוסתנאי ז"ל
(צילום: אבי מועלם)

האירוע הטראגי התרחש אמש כאשר במהלך פעילות יזומה של שוטרי תחנת חולון מול חוליית חשודים בגניבות רכב. בעקבות דיווח על רכב שנגנב מרחוב ישראל גלילי בעיר, פתחו השוטרים במרדף במהלכו חסמו את הכביש, והחשוד ברכב הגנוב ניגח את הניידות שחסמו אותו.

3 צפייה בגלריה
מזירת התאונה הקטלנית ברחוב ההסתדרות
מזירת התאונה הקטלנית ברחוב ההסתדרות
מזירת התאונה הקטלנית ברחוב ההסתדרות
(צילום: דוברות והסברה תחנה אזורית חולון)

השוטרים ירו לעבר החשוד שהמשיך בנסיעה לרחוב ההסתדרות, פגע באופנוע שעליו רכב בוסתנאי, פגע בכלי רכב נוסף ונמלט. כלי רכב נוסף ששימש אף הוא על פי החשד את חברי החוליה נעצר על ידי השוטרים. החשודים, תושב קלנסווה בן 38 ותושב אום אל-פחם בן 33, נעצרו והובאו לחקירה בתחנה.

3 צפייה בגלריה
הרצל בוסתנאי ז"ל
הרצל בוסתנאי ז"ל
הרצל בוסתנאי ז"ל ברגע ספורטיבי מרגש
(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק)

הבוקר (חמישי) התברר כי ההרוג בתאונה הקטלנית היה הרצל בוסתנאי, חבר הנהלה במכבי עוצמה חולון החדשה. בעברו הרחוק למד בתיכון קוגל בעיר (מחזור 1964), הוא שירת בבסיס תל נוף בנ.מ, ושמו מוכר מאוד בחולון. בשנות ה-70 הייתה בבעלות משפחתו מסעדת "הפנטום" בכיכר סירני, והוא אף ניהל את קבוצת הכדורגל של בית״ר חולון ועוצמה חולון.
בשנתיים האחרונות בוסתנאי התרחק מעט ממחלקת הנוער והתמקד יותר בקבוצת הבוגרים. המועדון הוקם בידי שמוליק (שמולנדה) ז״ל, אחיו של בוסתנאי, והרצל ז״ל, לפני למעלה מ-30 שנים. שמוליק בוסתנאי נפטר בשנת 2016 מדלקת ריאות קשה ממנה לא התאושש, ועתה פקד את המשפחה אבל נוסף.

קראו גם:

במהלך חודש אפריל האחרון, עלה שמו של הרצל בוסתנאי לכותרות בהקשר חיובי ומשמח, כאשר פגש את ארז גן, שבישר לו כי מצא את הדיסקית האבודה שלו מן השירות הצבאי. גן עובד עם גלאי מתכות, ו-54 שנים אחרי שרב סמל הרצל בוסתנאי איבד את הדיסקית הצבאית שלו, גן מצא אותה הגיע לבוסתנאי הביתה, ומסר לו אותה בחזרה ברגע מרגש.
צפו במפגש בו הושבה לו הדיסקית >>>
רגע השבת הדיסקית
(צילום: גן ארז)