כתב אישום חמור הוגש נגד יגאל שמעונוב, תושב חולון בן 43, לאחר שביצע שרשרת של מעשים חמורים ברופאת המשפחה שלו. זאת לאחר שהגיע לביתה חמוש בסכין וסירב לעזוב.
2 צפייה בגלריה
תמר חוששת לצאת מהבית ונמנעת מלהיפגש עם חברותיה
תמר חוששת לצאת מהבית ונמנעת מלהיפגש עם חברותיה
מנע מהרופאה להזעיק עזרה
( צילום: שאטרסטוק)
מכתב האישום שהגישה עו"ד מיטל קייקוב מפרקליטות מחוז תל אביב עולה כי שמעונוב התקשר לרופאת המשפחה שלו מזה 15 שנים וביקש לבוא לדירתה על מנת לשתות קפה. הרופאה דחתה את ההצעה, ולמחרת התקשר שוב וביקש בשנית לבוא לדירתה על מנת לשתות קפה. הרופאה השיבה כי יוכל לבוא לזמן קצר בלבד משום שהיא עתידה להיפגש עם חברתה.
בהמשך לכך, הגיע שמעונוב אל דירתה של הרופאה כשהוא מצויד בסכין. לאחר שהכניסה אותו, נטל בקבוק וויסקי שהיה בדירה, מזג כוסית לרופאה ושתה ממנו בעצמו. שמעונוב אמר לרופאה שהוא אוהב אותה, רוצה אותה והציע לה ללכת לחדר השינה שלה. הוא אף חזר על כך מספר פעמים, למרות שהרופאה אמרה לו כי אינה מתאימה לו, אינה מעוניינת בכך, כי תזמין משטרה וביקשה מספר פעמים שישוב לביתו.
נוכח סירובה, אחז שמעונוב בידה של הרופאה ומשך אותה בכח לחדר השינה, השליך אותה על המיטה, נשכב מעליה ונגע בחזהּ ובכתפיה. לאחר שברחה אל הסלון ואמרה לו כי תזעיק את המשטרה, הלך שמעונוב בעקבותיה, התפשט והציע לרופאה ללכת לג'קוזי שבחדרה.
שמעונוב ניסה להפשיטה למרות שהתנגדה לכך, צעקה עליו והבהירה לו שתזעיק את המשטרה. במשך שעה וחצי שב שמעונוב על ניסיונותיו להוביל את הרופאה בכוח לחדר השינה, תוך שהוא התפשט והתלבש מספר פעמים.

2 צפייה בגלריה
ג
ג
הגיע לדירה עם סכין
(צילום המחשה: shutterstock)

במהלך האירוע הטמין שמעונוב את הטלפון הנייד של הרופאה במגירה באחד מחדרי הבית, והניח את הסכין שלו על שולחן הסלון. שמעונוב סגר את הרופאה בחדר האמבטיה, ומנע ממנה לצאת. בשלב מסוים הצליחה הרופאה לצאת והלכה אל מרפסת ביתה במטרה לנסות ולהזעיק את עזרת בנה אשר מתגורר מעל.

קראו גם:

הרופאה יצאה מדירתה, עלתה לדירת בנה וסיפרה לו על שקרה. בנה של הרופאה ירד אל הדירה, פגש בשמעונוב בסמוך למעלית, והוציא את הטלפון הנייד של שמעונוב מכיסו. בתגובה, החל שמעונוב לתקוף אותו ואילו הבן הדף אותו ודרש את הטלפון הנייד של אימו. שמעונוב חזר לדירת הרופאה והבן בעקבותיו, תוך שהוא מזעיק את המשטרה. לאחר ששמעונוב ביקש לעזוב, הבן חסם את דרכו במטרה לעכבו. שמעונוב משך ודחף את הבן עד שזה, לבקשת אימו הרופאה, אפשר לו לעזוב את הדירה.
כתב האישום מייחס לשמעונוב עבירות של מעשה מגונה בכוח, תקיפה סתם והחזקת סכין שלא כדין.