"אני המפרנס היחיד בבית, אל תשדדו אותי". כך התחנן שליח פיצה בפני צמד אחים שהחליטו לשדוד אותו - אבל זה לא עזר. אבל בסופו של דבר, דווקא הוא יצא מנצח מהסיפור הפלילי הזה.
2 צפייה בגלריה
האחים נדב ודניאל גלבוע
האחים נדב ודניאל גלבוע
האחים נדב ודניאל גלבוע
(צילום: פייסבוק)
תכירו את צמד האחים העבריינים דניאל (21) ונדב (20) גלבוע מחולון. לשניים ישנן הרשעות פליליות בעבירות של גניבות, פריצות, ועוד. במקרה האחרון, הם היו צריכים קצת מזומן מהיר, וארבו לשליח הפיצה, שיצא ממסעדת אוכל מהיר באזור כיכר סטרומה בחולון.
השניים התנפלו עליו באיומי סכין ובאזהרה של "אתה לא רוצה להסתבך. תביא את הכסף". אז שדדו ממנו 600 שקלים שהיו בארנקו באותו העת.
השליח שמסכן את חייו על הכביש ומזיע לפרנסתו, הסביר לשני האחים שהוא המפרנס היחיד בבית, אבל זה לא הועיל לו. האח הצעיר נדב מסר לשליח המסכן סיגריית "פרלמנט", ואמר לו "קח תתנחם". תזכרו את הסיגריה הזאת.

2 צפייה בגלריה
שליח
שליח
שליח
(צילום המחשה: הרצל יוסף)

מייד לאחר שהשניים עזבו את המקום, התקשר השליח למשטרה, ואף מסר לשוטרים את שמו של האח הגדול יותר דניאל, שכן הכיר אותו עוד קודם לכן. אבל במקביל, השליח גם נכנס לפייסבוק, ואכן זיהה את שני האחים השודדים מדפי הפייסבוק שלהם. מה שנקרא, מסדר זיהוי דיגיטלי.
עם המידע הזה על זהות השודדים, הצליחה המשטרה לאתר את השניים, כשהם עדיין לבושים באותם פרטי לבוש עם הסימנים המזהים אותם מסר להם השליח קורבן השוד, כולל סיגריות ה"פרלמנט" כמובן שרק חיזקו את החשדות.

קראו גם:

נגד השניים הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, שיצטרפו לעבר העשיר שלהם בתחום, יחסית לגילם הצעיר.