אחרי מאבק עיקש בבירוקרטיה, אבישי בן שמעון (24) מחולון סוף־סוף קיבל את רישיון הנהיגה שלו. כעת הצעיר היצירתי, שמתמודד עם מחלת ניוון שרירים, מסמן את היעד הבא: "אני רוצה למצוא אהבה".
1 צפייה בגלריה
"רוצה זוגיות". אבישי בן שמעון
"רוצה זוגיות". אבישי בן שמעון
"רוצה זוגיות". אבישי בן שמעון
(צילום פרטי)
קראו גם:
בן שמעון מתמודד עם מחלת ניוון שרירים נדירה ונעזר בכיסא גלגלים וציוד רפואי כדי להתנייד, אך למרות כל האתגרים הוא לא ויתר לעצמו, המשיך לבלות, ליהנות מהחיים ואפילו להוציא רישיון.
במשך ארבע שנים למד בן שמעון נהיגה על רכב המותאם למצבו. למרות שבחודש נובמבר 2019 עבר טסט והגיש את כל המסמכים הנדרשים, לא הצליח לקבל את האישור הנחוץ מהביטוח הלאומי כדי לסיים את התהליך מול המכון לבטיחות בדרכים.
בחודש יולי 2020 התראיין בן שמעון ל"ידיעות חולון‑בת ים" וסיפר על האתגר: "למרות הקשיים, המורה שלי אמר שאני הנהג הכי טוב שהוא פגש. עבורי זה לא פינוק, אלא צורך חיוני. מגיע לי להיות אדם עצמאי ולהתחיל לחיות את חיי".
רק לאחר פרסום הכתבה התברר כי במשרד הבריאות כלל לא שמעו על בקשתו של בן שמעון. מאז פרסומה הוא המשיך את ההליך הסבוך, כאשר לראשונה משרד הבריאות קבע לו את הוועדה הנדרשת, ולאחרונה הוא קיבל את האישור הנכסף. "בהתחלה לקחתי ללב", הוא מספר השבוע. "זה ממש הכעיס אותי והעסיק אותי, אז בשלב מסוים הרפיתי מזה ועם הזמן דברים הסתדרו. זאת תחושה טובה, אני עצמאי, מרגיש משוחרר ויכול לעשות מה שאני רוצה. תמיד רציתי לטייל בארץ ואני מקווה שאעשה את זה בקרוב עם הרכב שלי".
כעת נראה שבן שמעון החליט לסמן את היעד הבא.
"אני מאוד רוצה זוגיות, אישה ובית", הוא מודה. "אני אדם זוגי שרוצה משפחה משלו ולזה אני שואף".
במטרה לממש את החלום הוא הפיק סרטון משעשע מלא בהומור עצמי וקסם אישי בו הוא מוצג בסגנון תוכנית הריאליטי "הרווק". "גיבשתי רעיון וכתבתי אותו עם חבר ותוך זמן קצר התגייסו צלם ושחקנים ושיתפו פעולה. קיבלתי תגובות מצוינות. אנשים פירגנו לי שיצאתי מהקופסה ובחרתי בדרך לא שגרתית. אני מחפש בחורה אמיצה שתפעל על פי התחושות שלה, ומקווה בקרוב למצוא זוגיות".