כבוד: עיריית חולון זכתה באות 'קלינטק' שמוענק לעשר הערים הירוקות בישראל, על עשייתה הנרחבת למען איכות הסביבה. גם תלמידי בית הספר "קציר" בחולון עוררו גאווה כשזכו בשלושה פרסים בתחרות איכות הסביבה הארצית "קחו אתכם את הזבל".
2 צפייה בגלריה
משתתפי המיזם מגימנסיית קציר חולון
משתתפי המיזם מגימנסיית קציר חולון
משתתפי המיזם מגימנסיית קציר חולון
(צילום: גימנסיה קציר)
עיריית חולון היא זוכת אות קלינטק לשנת 2020 על עשייתה הרחבה למען קידום איכות הסביבה. מדובר באות הוקרה שמעניקה הוועידה והתערוכה הבינלאומית השנתית קלינטק לעשר הערים הירוקות בישראל, במסגרת תחרות Green Ten.
קראו גם:
הפרס ניתן הודות לתרומתה של חולון לקידום איכות הסביבה והקיימות בעיר בתחומי החיסכון באנרגיה, הטיפול בפסולת ובמחזור, קידום הטבע העירוני, התחבורה הציבורית, החינוך הסביבתי ועוד.
בטקס שהתקיים אמש (שלישי) בבנייני האומה בירושלים, קיבלו את הפרס בשם העירייה ממלא מקום ראש העירייה, זוהר נוימרק, חבר מועצת העיר, מאיר חלבי, שמשמש כיושב ראש ועדת איכות הסביבה, ומנהל המחלקה לאיכות הסביבה, יריב בן-דב.
2 צפייה בגלריה
הענקת האות המכובד לעיריית חולון
הענקת האות המכובד לעיריית חולון
הענקת האות המכובד לעיריית חולון
(צילום: עיריית חולון)
בתוך כך, זכתה בימים אלה גם גימנסיה קציר בשלושה פרסים בתחרות איכות הסביבה הארצית "קחו אתכם את הזבל": פרס ההסברה לתושבים הטובה ביותר, פרס טקס חתימת האמנה המרשים ביותר ופרס סרטון הטיקטוק הטוב ביותר.
מדובר במיזם חינוכי ערכי, שבו ייצגו את חולון תלמידי כיתה ח'4 מבית הספר, בהובלת מנהלת אשכול הפיס, סיגלית לוי ומחנכי הכיתה, שוש הרמן ורובי נאון, שקורא להילחם בתופעת השלכת הפסולת ברשות הרבים, תוך עידוד הציבור לגלות אחריות אישית בנושא.
הפרסים הוענקו לגימנסיה על הפעלת היוזמה ועל עידודה בעיר – בין היתר, התלמידים הסבירו על חשיבות המיזם בכיתות בית הספר, תלו מנשרים ברחבי העיר, הפיצו את המסר באתרי מדיה חברתית ואף והחתימו את ראש העירייה מוטי ששון על אמנה שקוראת לשיתופי פעולה ברוח המיזם.
לעדכונים - חדשות חולון