את חייה של ורד פת כהן (42) מחולון אפשר בהחלט להגדיר כ"סוערים". עכשיו, כשהיא חווה מחדש אהבה ישנה, היא מוציאה סינגל ראשון.
2 צפייה בגלריה
"זאת אני". ורד פת כהן
"זאת אני". ורד פת כהן
"זאת אני". ורד פת כהן
(צילום: ליאור טייטלר)
קראו גם:
"בגיל 21 חזרתי בתשובה והצטרפתי לקבוצה שעד היום פועלת במרכז תל אביב. הגעתי לשם כי חיפשתי את עצמי, הייתי אחרי פרידה כואבת מבן זוג שהכרתי בגיל 14 ואחר כך שוב בגיל 18. זו היתה תקופה מאוד מורכבת עבורי", היא משחזרת.
אל המקום שאותו היא מגדירה ככת, פת כהן הגיעה בתיווך של חברה. "היא הביאה אותי לשם ואמרה שזה מקום שיעזור לי וייתן לי כלים להתמודד. נישאתי לחבר בקהילה, גרתי ועבדתי שם שעות מטורפות. בשלב מסוים ביקשתי לעבוד גם במוסדות החינוך של הקהילה כדי שלפחות אצליח לבלות מעט זמן עם ילדיי. הכל היה שם בצורה של היררכיה, שטיפת מוח והתעסקות בעיקר בכסף, מי שגייס תרומות נחשב למצליח, ומי שלא - נחשב ללוזר".
2 צפייה בגלריה
בימי הקהילה
בימי הקהילה
בימי הקהילה
(צילום פרטי)
לדבריה, בשלב מסוים החלו הספקות לנקר והיא החליטה לעזוב, "הבנתי שכולנו אנושיים. זה נתן לי סטירת לחי והבנה שלאף אחד שם אין זכות להחליט כיצד ייראו חיי. גם בן זוגי הבין שזה לא המקום שלו ולמרות החששות החלטנו להציל את עצמנו".
בשנת 2010 היא ובעלה עזבו יחד את הקהילה, בהמשך חזרו בשאלה ולפני קרוב לארבע שנים התגרשו. רק אז החליטה פת כהן שהגיע הזמן להגשים את עצמה ולממש את הפוטנציאל שהמורים שלה בבית ספר רימון, בו למדה לפני שהצטרפה לקהילה, ראו בה. "גיששתי את דרכי לאהבה הכי גדולה שלי בחיים ועבדתי כמורה למוזיקה בגני ילדים וגם למדתי פיתוח קול. הקמתי להקת בנות בשם 'בנד גוריון' ושרנו חומרים מקוריים שלי. אני כותבת על החיים שלי, על אהבה, העצמת נשים ומערכות יחסים".
בימים אלה היא מגשימה חלום נוסף ועובדת על אלבום הבכורה שלה, מתוכו יצא השבוע סינגל ראשון ששמו "וזאת את". "זה השיר הראשון שאני מקליטה באופן מקצועי, הקורונה פינתה לי זמן להשקיע במוזיקה שלי והרגשתי שאני חייבת להוציא אותו. נפגשתי עם המפיק המוזיקלי אילן אביב ועם הנגן יובל ליבליך, בחצר בחוץ, כי ככה עשו דברים בקורונה, ופשוט יצרנו אותו. כתבתי את השיר כשישבתי במרפסת. זה בעצם הסיפור שלי".
צפו והאזינו לשיר >>>
וכמו בכל סיפור שיכול להיות בסיס לתסריט, יש גם תפנית מרגשת בעלילה: הקשר בינה לבין הבחור שעזב אותה בצעירותה התחדש, "הוא יצר איתי קשר ואמר שהוא מרגיש שפספסנו וביקש הזדמנות נוספת. אנחנו יחד כבר שלוש שנים. היום הזוגיות שלנו אחרת, עם המון כבוד והכלה ותמיכה אחד בשני. גם הוא עוסק במוזיקה אז אנחנו מבינים אחד את השני ויש בינינו חיבור שמעיף אותנו יחד גבוה".