ראש עיריית חולון, מוטי ששון הודיע כי יעלה בישיבת המועצה הקרובה הצעה לתקצב התקנת מצלמות בפעוטוני רשת קהילה ופנאי, כבר משנת הלימודים הקרובה. הצעה זו תעלה בעקבות פרשת החשד להתעללות שנחשפה בשבוע שעבר בגן בקריית בן גוריון בעיר.
2 צפייה בגלריה
מוטי ששון וצילום מתוך סרטוני האבטחה של הגן
מוטי ששון וצילום מתוך סרטוני האבטחה של הגן
מוטי ששון וצילום מתוך סרטוני האבטחה של הגן
(צילום: קובי קואנקס, פרטי)
קראו גם:
"האלימות הפושעת כלפי פעוטות חסרי ישע מרתיחה את הדם", אמר ששון. "נאמרו כבר מספיק מלים - וכעת זה זמן למעשים: הנחיתי לתקצב באופן מיידי התקנת מצלמות בשנת הלימודים הזו בכל פעוטוני רשת קהילה ופנאי שבהם נמצאים כ-700 מילדי העיר עד גיל 3. הצעה בעניין זה תובא לאישור מועצת העיר בישיבה הקרובה מן המניין. אני סמוך ובטוח שהחברים כולם יתמכו בצעד החשוב. יש לקוות כי גם שרי הממשלה יעמדו בהבטחתם וכי החוק שמחייב התקנת מצלמות בגנים פרטיים עד גיל 3 ייצא לדרך.
"התעללות בחסרי ישע היא חרפה מוסרית וחובתנו לפעול בכל הכלים ובכל הכוח כדי למנוע אותה - ואת הצלקות שיישאו הפעוטות והוריהם לאורך כל חייהם".
2 צפייה בגלריה
ההפגנה ליד ביתה של הגננת
ההפגנה ליד ביתה של הגננת
ההפגנה ליד ביתה של הגננת
(צילום: קובי קואנקס)
כזכור, הפרשה התפוצצה לאחר שהורים מגן ילדים פרטי שמיועד לפעוטות עד גיל 3, העבירו לידי המשטרה סרטונים שמתעדים לכאורה התעללות בילדי הגן. לטענת ההורים, הסרטונים שהשיגו מתעדים התנהגות תוקפנית כלפי הילדים, בעיקר בשעת השינה, במקרים שבהם ילדים מסרבים לשכב על המזרן ולישון. ביום שני השבוע הוחלט לשחרר את הגננת והסייעות למעצר בית ובעקבות כך הגיעו עשרות הורים להפגין מתחת לביתן של שתיים מהסייעות.
כל העדכונים - חדשות חולון