מעונות היום של רשת קהילה ופנאי בחולון חזרו לפעילות בצל החשש מפני התפשטות הקורונה, לכן ההחלטה לקיים בדיקות קורונה דווקא במבנה של המעונות הפתיעה והכעיסה את ההורים: "אף אחד לא חושב על הסכנות?"
1 צפייה בגלריה
החלימה אחרי טיפול מציל חיים
החלימה אחרי טיפול מציל חיים
חשש להידבקות הילדים
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
קראו גם:
"אף אחד לא הודיע לנו, פשוט הגענו לגן וראינו שלט שיש בדיקות במקום", מספרת בכעס אם לילד ממעון במתנ"ס נאות רחל בו מתקיימות בדיקות, ומוסיפה: "כל נבדק יכול להתעטש על ידית הכניסה למרכז או להיכנס לחדר הלא נכון ולפגוש ילד.
חת הנבדקות נכנסה ללובי של המתנ"ס, במקום שיש בנמצאים בו הורים שאוספים את ילדיהם, וביקשה עזרה במציאת חדר הבדיקות. היא אפילו לא הניחה את המסכה על האף, זה ממש מפחיד. מי שמגיע לבדיקה ממתין מחוץ למבנה כך שאין לנו אפשרות להתחמק מהם, נאלצנו לעבור בין הממתינים".
בין המרכזים בהם מתקיימות הבדיקות נמצאים מרכז בן גוריון, מרכז קליין ומתנ"ס נאות רחל, בכולם פועלים מעונות יום של הרשת. "זה פשוט הזוי שדבר כזה קורה, איך מאפשרים דבר כזה?", מוסיפה אם אחרת. ההורים דורשים הפסיק לבצע בדיקות קורונה באותם מתחמים בהם לומדים הפעוטות.
מרשת קהילה ופנאי נמסר בתגובה: "לבקשת העירייה התגייסו מרכזי הרשת לתת מענה לתושבי חולון לטובת ביצוע הבדיקות, שחשיבותן לשמירת חולון ירוקה גדולה. הבדיקות נערכו על פי כל כללי הזהירות - במתחמים בעלי כניסה נפרדת, לאחר שעות פעילות המרכז ובליווי מאבטחים שכיוונו את התושבים לאזור הבדיקות ומנעו מהם כניסה למרכזים עצמם. לאחר מכן חוטאו כל המתקנים. הודעות על הבדיקות הופצו לכל תושבי העיר הן על ידי העירייה והן על ידינו מבעוד מועד".
לעדכונים - חדשות חולון