כך הפך פרויקט למען ילדה אחת שהיתה זקוקה לסיוע, למפעל התנדבותי שסייע עד כה ל־800 משפחות, והכל בעזרת המורה החולוני שרון סייג (51), תלמידיו ובוגרי תיכון "נבון" שלמדו אצלו היסטוריה. "מרגש אותי לקבל הודעה מתלמיד שהיה עושה שטויות בכיתה והיום הוא אב לילדים שמעוניין לתרום בגדי תינוקות למשפחות מעוטות יכולת", אומר סייג.
1 צפייה בגלריה
מתנדבים עם המורה שרון סייג
מתנדבים עם המורה שרון סייג
מתנדבים עם המורה שרון סייג
(צילום פרטי)
קראו גם:
סייג עוסק בהוראה כבר 23 שנים, מתוכן 21 שנה כמורה להיסטוריה בתיכון "נבון". לפני מספר שנים צפה בכתבה ששינתה את חייו. "דיברו שם על ילדה מחולון שאין לה ציוד לבית הספר, ומיד התגייסתי עבורה, ועד היום אני בקשר עם משפחתה", נזכר סייג. "מאז קיבלתי עוד פניות וחברתי לפעילה החברתית חני משה, שמפנה אליי משפחות. בהתחלה גייסתי את התלמידים שלי מנבון, ולפני שנה התחלתי להעלות פוסטים ולפעילות התנדבו גם בוגרים שלי משנים קודמות, וכשהקורונה דרשה יותר עזרה, גם ההורים שלהם התגייסו לסייע".
בחודשים האחרונים המתנדבים מארגנים סלי מזון, ציוד לבית הספר ועזרה למי שצריך, כשהמכנה המשותף של כולם הוא שיעור היסטוריה אצל המורה סייג.
"זה מעביר בי צמרמורת כשאני רואה חבר'ה שהיו תלמידים שובבים ופתאום הם אנשי משפחה מכובדים עם המון רצון לעזור ואכפתיות. מתחילת הקורונה הגבנו ליותר מ־800 קריאות של משפחות, רובן מחולון. בחודשים האלו הפכתי את זה למפעל חיים, כי כל קריאה שאני מפרסם מקבלת 15 תגובות של בוגרים שרוצים לעזור. זה מדהים, כי זה עבר מפה לאוזן וכולם רוצים לקחת בזה חלק. בימי הקורונה המאתגרים גם ההורים של הבוגרים התגייסו לעזור בכל מה שאפשר. למרות כל הפעילות, עדיין לא התרגלתי שכשאני מבקש בגדי תינוקות יש בוגרים שלי שהילדים שלהם כבר גדולים ויש להם בגדים לתרום. זה אושר גדול והנתינה מכל הלב שלהם מדהימה אותי. לשמחתי הרכזת החברתית בנבון, לוסי עדני, כבר זיהתה את הפוטנציאל והכניסה את הפעילות שלנו לחלק מהמחויבות האישית של תלמידי בית הספר".