לילה דרמטי ברחובות חולון: לידה שהסתבכה, קטטות ושריפת רכבים. כוחות ההצלה מיהרו מאירוע לאירוע ומדווחים שלאחרונה, בימי הסגר, אירועי אלימות הפכו כמעט לשגרה בעיר.
2 צפייה בגלריה
אמבולנס
אמבולנס
לילה מלא אירועי חירום בחולון
(צילום המחשה: איחוד הצלה)
הערב החל ב-20:00 בערב, עם קטטה ברחוב הרוקמים. לא היו פצועים, ואיש לא פונה לבית החולים. שעתיים לאחר מכן הוזעקו כוחות ההצלה לשכונת ג'סי כהן לסייע לאישה שכרעה ללדת בביתה, כשהלידה לא התפתחה במצופה הוחלט לפנות אותה לבית החולים בניידת טיפול נמרץ.
קראו גם:
בהמשך הערב הוזעקו כוחות חירום לרחוב קוהלת לאחר שעלה חשד כי צעיר נכנס למצב הלם עקב צריכת יתר תוך שעה בלבד שוב הוזעקו כוחות חירום לרחוב משה דיין, כשרכב ברחוב עלה באש וגרם לשרשרת שריפות בחניון. מהמקום פונה אדם אחד לבית החולים עקב שאיפת עשן.
בחצות שוב הוזעקו כוחות החירום לקטטה שהתרחשה ביציאה מהישוב אזור, על דרך השבעה.
2 צפייה בגלריה
(יוסי שושן | צילום: קובי קואנקס)
"זה בהחלט היה לילה מורכב אך לצערי בימים אלו זה כבר לא חריג", אומר מנהל סניף איחוד הצלה בחולון, יוסי שושן. "בימי הסגר כמות הקריאות עולה משמעותית, בעיקר בנושאי אלימות שהפכו ל-80 אחוז מהפעילות שלנו. הקטטות הלילה לא היה מדובר בעבריינים או משהו כזה, פשוט חבר'ה צעירים שהסתבכו וזה קורה הרבה לאחרונה. למרות התקופה הקשה המתנדבים שלנו עומדים בלחץ, הם נותנים את הכל, חלקם מסייעים במערך החיסונים, חלקם כוננים 24 שעות, הם קמים בכל שעה ולכל קריאה, ככה זה כשמתנדבים מהלב".
לעדכונים - חדשות חולון