מוסדות התרבות של חולון, שהפכו מזמן לחלון הראווה של עיר הילדים, רק החלו לשוב לפעילות והם כבר ניצבים בפני סגר חדש שמקפיא את פעילותם עד להודעה חדשה.
1 צפייה בגלריה
מוזיאון הקומיקס בחולון
מוזיאון הקומיקס בחולון
מוזיאון הקומיקס בחולון
(צילום: קובי קואנקס)
קראו גם:
וכל זה דווקא בעיצומה של תקופה שהיתה אמורה להוות עבורם שיא - חופשות החגים וחול המועד. "גם בימי הסגר, כשכל עולם התרבות נסגר, אנחנו המשכנו לייצר תוכן", מעיד השבוע סגן מנכ"ל עיריית חולון לענייני תרבות, רפי וזאנה. "ברור שהסגר הנוכחי שוב לוקח אותנו אחורה, אבל אנחנו נמשיך בעשייה שלנו".
בחולון אולי הספיקו לשכוח, אבל המוזיאונים העירוניים בחולון היו האחרונים לחזור מתקופת הסגר הראשונה. ואולי בשל כך, החודשים האחרונים היו בבחינת פריחה מחודשת של היצירה האמנותית בעיר. "אצל הרבה יוצרים התגבר החשק להציג את היצירות שלהם", אומר וזאנה.
איך ישפיע עליכם הסגר השני?
"זה שאנחנו נכנסים לסגר זה לא אומר שילד מפסיק להיות ילד, שאנשים כבר לא זקוקים לאמנות. נמשיך לייצר חומרים אונליין, שחלקם ישולבו במערכת החינוך המקומית והארצית, ונמשיך לקדם את התרבות ככל האפשר".
מה נמצא בקנה?
"יש לנו לפחות ארבע תערוכות גדולות שאנחנו מתכננים בקרוב והרבה פעילות, אבל לא ניתן עדיין לחשוף הכל. בימים הקרובים יגיע ציוד מחו"ל עבור תערוכה שיזם מנהל מחלקת אף־אוזן־גרון בבית החולים וולפסון, פרופסור יהודה רוט עם האוצר דורון פולק, שמדברת על חוש הריח בעידן הקורונה. התערוכה תתקיים בשיתוף החווה החקלאית".