בית משפט השלום בתל אביב אישר את בקשת הפרקליטות להחמיר את כתבי האישום נגד צוות "גן סיגלית" בחולון, שמצלמות האבטחה חשפו שנהגו להכות ולהתעלל בפעוטות בגן.
2 צפייה בגלריה
חשד להתעללות בגן בחולון
חשד להתעללות בגן בחולון
חשד להתעללות בגן בחולון
(צילום: מצלמות אבטחה)
תחילת הפרשה באוגוסט 2020, אז ביקשה אחת מהאימהות לצפות במצלמות האבטחה בגן לאחר שחשדה כי הצוות אלים כלפי בתה. כיוון שהצילומים הגיעו אליה לאחר זמן רב והיה ניכר כי חלקים גדולים נמחקו החליטו ההורים להעביר את הצילומים לאיש מקצוע לשחזור ואז התגלה גודל הזוועה.
ההורים העבירו את המידע למשטרה וצוות הגן נעצר תוך זמן קצר.
קראו גם:
בינואר 2021 הגישה פרקליטות מחוז תל אביב כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד אורטל בנימין ורינת ינקו שעבדו בגן ילדים 'גן סיגל' בחולון, בגין ריבוי עבירות של תקיפת קטין הגורמת חבלה של ממש וריבוי עבירות של תקיפה סתם ביחס ל 26 קטינים ילידי 2017-2018.
כתב אישום נוסף הוגש לבית המשפט השלום בעיר נגד בעלת הגן בחולון, סיגל אדהמי ושלוש סייעות נוספות, ורד אברהם, ליבנת אונגר ויפית אשר, שעבדו בגן, בגין ריבוי עבירות של תקיפת קטין הגורמת חבלה, עבירות תקיפה סתם, הפרת חובה על ידי אחראי ועוד ביחס ל 18 קטינים ילידי 2017-2018.
2 צפייה בגלריה
חשד להתעללות בגן בחולון
חשד להתעללות בגן בחולון
חשד להתעללות בגן בחולון
(צילום: מצלמות אבטחה)
כעת כאמור הוחלט להחמיר את כתבי האישום. לכתב האישום המתוקן נגד בנימין וינקו נוסף בין היתר מקרה בו הכתה בנעל יד של פעוט ששיחק בנעל שהייתה מונחת על שולחן, באישום נוסף מתואר מקרה בו השליכה ילד ששכב על שמיכה למזרון ודחפה וניערה ילדה בזמן שהאכילה אותה.
לינקו נוסף אישום במסגרתו נטען שמשכה ילדה בחולצתה, והפילה אותה לרצפה ומקרים נוספים בהם גררה על הרצפה ילדים כשהיא אוחזת ברגלם.
גם כתב האישום הנוסף נגד מנהלת הגן ושאר נשות הצוות הוחמר ונוספו לו 6 סעיפים נוספים של תקיפת קטין ותקיפה הגורמת חבלה של ממש, גם הם על מקרים של גרירה, דחיפה, ניעור והפלת ילדים. סך הכל נוספו 14 אישומים לכתבי האישום, האישומים החדשים התאפשרו הודות לעדויות נוספות שנחשפו בצילומי האבטחה.
לעדכונים - חדשות חולון