סרטוני מצלמת אבטחה מטרידים מאוד נחשפו אתמול ע"י הורים בגן ילדים פרטי בקרית בן גוריון בחולון. ההורים הגיעו לסרטים לאחר שהתגלו הסרטונים הקשים בגן הילדים "גן טולי" ברמלה בשבוע שעבר, ונדהמו לראות את הסייעות שככל הנראה מתנהגות באגרסיביות רבה עם הילדים. גם הבוקר (רביעי) ההורים עדיין מתקשים לעכל את המציאות הקשה שנחתה עליהם.
2 צפייה בגלריה
חשד להתעללות בגן בחולון
חשד להתעללות בגן בחולון
חשד להתעללות בגן בחולון
(צילום: מצלמות אבטחה)
קראו גם >>>
מדובר בגן פרטי המיועד לילדים עד גיל 3 ובו עובדות מספר סייעות ותיקות. בשלב זה לא ברור כיצד הסרטונים הגיעו לידי ההורים אך מדובר בסרטונים ממצלמות האבטחה של הגן, בהן ניתן לראות את הסייעות מתנהגות במה שנראה כאלימות כלפי הילדים, בעיקר בשעת השינה כאשר חלק מהילדים מסרבים לישון.
עם הגשת התלונה אתמול המשטרה פתחה בחקירה, ותוך מספר שעות נעצרו שש סייעות החשודות בהתעללות בפעוטות. למרות שבשלב זה לא ניתן לפרסם את שם המעון, המנהלת והסייעות, פרטים על המקרה כבר צצו ברשת, והורים רבים מרחבי העיר חולון גילו על כך דרך הרשתות החברתיות.
"יש לי שני ילדים שלמדו בגן הזה אני המומה" סיפרה תושבת העיר המתגוררת סמוך לגן. "זה בכלל לא נתפס מה שקורה במדינה שלנו. את הבעלים של הגן אני מכירה באופן אישי, זאת אישה מדהימה עם המון ניסיון, זאת אישה עם השכלה בתחום החינוך, עם ידע על שיטות מתקדמות, לא סתם מישהי שקמה בוקר אחד והחליטה לפתוח גן כי זה כסף טוב. הגן הזה קיים כבר שנים רבות, אני לא מסוגלת לדמיין מה היה שם. אני חייבת לציין שהילדים שלי אוהבים את המקום וזוכרים אותו באופן חיובי, אבל סרטונים לא משקרים. אני רק מתפללת בשבילה שאלו רק הסייעות כי חלקן אני לא מכירה ואולי בטעות היא שכרה מישהי בעייתית".
2 צפייה בגלריה
חשד להתעללות בגן בחולון
חשד להתעללות בגן בחולון
חשד להתעללות בגן בחולון
(צילום: מצלמות אבטחה)
אתמול בשעות הלילה נעשה ניסיון לארגן הפגנה בעיר אך כיוון שהצוות נעצר, בשלב זה הרעיון נדחה.
"אנחנו לא יודעים לאן זה הולך", סיפרו המארגנים שמלווים את המשפחות. "מדובר בנשים נורמטיביות וזה מפחיד לחשוב מה הן מסוגלות. בלילה הראו לנו שחלקן חברות בקבוצות שנאבקות למהפכה בתחום החינוך הרך בגלל כל מקרי האלימות שהיו לאחרונה, פשוט אבסורד".
לחדשות נוספות היכנסו לחדשות חולון