פרק נוסף נרשם היום (חמישי) בפרשה שמסעירה ומפלגת אחת הקהילות החרדיות בחולון, בעקבות סרטון שנחשף ובו נראה הרב כשהוא לכאורה צופה באופן מגונה בתלמידיו מתאבקים חצי עירומים, על פי הנחיותיו. היום, כאמור, נרשמה התפתחות דרמטית כאשר בשעות הבוקר זומן הרב לחקירה תחת אזהרה בחשד לביצוע מעשים מגונים. כל זאת בניגוד לשמועות ופרסומים שונים כי הרב נעצר.
על פי גורם המקורב לפרשה, הרב הגיע הבוקר מיוזמתו לתחנת המשטרה לאחר שזומן לחקירה, וכי נכון לעכשיו הדברים תלויים בהתפתחויות שיתרחשו במהלך היום.
1 צפייה בגלריה
הרב ותלמידיו
הרב ותלמידיו
הרב ותלמידיו
(צילום: מתוך סרטון)
מקורבי הרב טוענים היום כי "לא נחשף מידע חדש, אבל בכל פעם שיש רעש בתקשורת המשטרה נזכרת לזמן אותו לחקירה. כאמור, אין שום מידע חדש ובכל פעם שופכים את דם הקהילה שלנו. יש להבהיר כי הרב הגיע לתחנה מיוזמתו ובכוחות עצמו".
כזכור, בסרטון נראה הרב בסיטואציה חשודה ומביכה, כשהוא יושב במשרדו בישיבה, וזאת תוך צפייה מגונה בתלמידים הנמצאים בחדר האוכל של בית המדרש. במהלך הצפייה נשמע הרב מחלק הוראות הפעלה בטלפון לעוזרו, שנמצא סמוך לתלמידים, כשחלק גופם העליון חשוף והם מורחים את גופם בשמן. כל זאת כהכנה לקראת מה שנראה כקרב היאבקות בין התלמידים על רצפת חדר האוכל.
בעקבות הפצת הסרטון נקלעה קהילתו של הרב למשבר, וחלק ממנו בא לידי ביטוי במאבקי פשקווילים בין התלמידים שתומכים ברב לאלה שטוענים כי הוא לא ראוי לשמש מחנך.