ביממה האחרונה מופץ סרטון שמקורו לא ידוע בו נראה רב מוכר בחולון בסיטואציה חשודה ומביכה. בסרטון נראה הרב מתעסק באבריו המוצנעים בעודו נותן הנחיות לתלמידים שנמצאים בחדר האוכל ובהם הוא צופה במצלמה.
תלמידי הישיבה שנראים כבני 18 מתפשטים, מורחים שמן על גופם ומבצעים מספר תנוחות שנראות כמו חלק מאימון באומנות לחימה, כשבמקביל הרב צופה בהם בחדרו וממשיך לגעת בעצמו.
1 צפייה בגלריה
(תלמידי הישיבה מתפשטים | צילום המחשה: שאטרסטוק)
יש לציין כי פניו של הרב לא נראות בברור, אך שמו מוזכר ומפיצי הסרטון, שטוענים כי המצולם בו הוא אכן הרב, טוענים כי מדובר באדם שפוגע בנערים וכי ברשותם חומרים מפלילים נוספים שבקרוב יפיצו. "חיזוק ומסר מהרב... שפגע בהמון ילדים ועשה בהם ועליהם מעשה תועבה של ממש צריך להוקיע אותו מתוכנו. ראו הוזהרתם מהרשע הזה אשר אין לו מעצורים, זה רק קצה הקרחון שיש לנו לפרסם על הרשע הזה פרטים יבואו בהמשך", כך נכתב בהודעה שצורפה לסרטון.
בקהילתו של הרב, שנחשב למחזיר בתשובה ומעביר שיעורים לאלפי תלמידים מידי שבוע, קיים איסור להשתמש בטלפונים ניידים ומעטים מחזיקים במכשיר נייד שמעביר סרטונים על כן רבים מחסידיו לא נחשפו לסרטון, אלו ששמעו עליו התקשו להתמודד עם הבשורה.
"אין לי שום ספק שמישהו מנסה לפגוע ברב בגלל שהוא מחזיר בתשובה. אלו אנשים רעים שמפיצים שקרים ותועבה ואסור לשתף איתם פעולה. אני לא מתכוון בכלל לשאול את הרב על זה, זה לא מעניין אותי, זה שקר מוחלט ואני מרחם על סוטים שעושים דברים כאלו", אמר לנו אחד מחברי הקהילה.
מקורביו של הרב מסרו בתגובה: "מפיצי הסרטון מנהלים מערך סחיטה כספי כולל האזנות סתר וכדומה מזה מספר חודשים ללא הצלחה, ולכן הפיצו את הסרטון הערוך. למרות העוול העצום שגורמים למצולמים בו בהעצמת הדברים, באופן שונה מהמציאות".
מהמשטרה נמסר בתגובה למיינט חולון: "נפתחה חקירה בנדון, המתנהלת בהתאם להנחיות פרקליט מלווה. מטבע הדברים, על מנת להימנע משיבוש החקירה, לא נוכל לפרט אודותיה".