אחרי שנה קשה במהלכה מנכ"ל החברה העירונית לבילוי ובידור בחולון, שמשון חן, קרא למדינה לסייע לעסקים, הגיעו ההקלות, וספארק המים "ימית 2000" וקאנטרי "בריזה" חזרו לפעילות, מרכז "לה פארק" שוב עמוס וגם הבריכות כבר פתוחות.
1 צפייה בגלריה
ייכלל במנוי. "ספארק המים ימית 2000"
ייכלל במנוי. "ספארק המים ימית 2000"
ייכלל במנוי. "ספארק המים ימית 2000"
( צילום: קובי קואנקס)
קראו גם:
אך חן לא שוגה באשליות ויודע כי לחברה שהוא מנהל ייקח זמן רב להתאושש ממשבר הקורונה. "אנשים עדיין חוששים, הגיל השלישי חטף טראומה, לווינו מבנקים עשרות מיליוני שקלים ואני מעריך שהנזק ילווה אותנו עוד שנים רבות".
למרות ההקלות והעובדה שמרכזי הנופש של החברה העירונית לבילוי ובידור בחולון כבר נפתחו, מתקן ה"נופשונית" עדיין סגור ללא שום צפי לפתיחה, וחן מודה כי אין טעם לפתוח מקומות שצפויים להישאר ריקים.
"אנחנו עדיין בחוסר רציני של עשרות אחוזים במנויים. פתחנו את ימית 2000 ואת בריזה כדי לתת אפשרות למנויים לחזור, בתקווה שהמצב ישתפר, אבל הגיל השלישי קיבל טראומה, הם עדיין חוששים להיכנס למכונים וחוגים. את הנופשונית השארנו סגורה כי אין כדאיות כלכלית בכלל. רוב המנויים שם הם בני הגיל השלישי או משפחות עם ילדים קטנים, ובהתאם להגבלות התו הירוק ילדים לא יכולים להיכנס למקומות סגורים, אז אין חזרה של מנויים. אנחנו מנסים להתאושש. חלק מהעובדים חזרו מחל"ת. כמו כל המדינה, גם אנחנו מנסים לשוב לשגרה וכל הקלה מסייעת לנו".
מה אתם עושים כדי להתאושש?
"קודם כל אנחנו מקווים שהחל משבועות, כשנפתח את הבריכות החיצוניות, יהיה יותר קל כי הילדים יוכלו לחזור ואיתם גם המשפחות. אנחנו מציעים מנוי של שלושה מקומות במחיר אחד. זה אומר שברגע שהנופשונית תיפתח, אנשים יוכלו להיכנס לשלושה מקומות שנמצאים במרחק של קילומטר וחצי אחד מהשני במחיר אחד. זה לא רק מכון כושר ובריכה אלא גם פארק מים מדהים, ואני כבר מחכה לראות את המגלשות החדשות שלנו פועלות במלוא הכוח. גם העירייה מסייעת. ברור שאף בנק לא היה מלווה לנו בלי התמיכה שלה. אנחנו מדברים על הלוואות של עשרות מיליוני שקלים. בשנת הקורונה ספגנו הפסדי ענק. אני מעריך שהחברה לא תתייצב לפני 2022, וגם אז הנזק ילווה אותנו שנים רבות".