"הוא היה בן זוג מדהים, כל דבר שרציתי מיד היה עושה, לא מחסיר מאיתנו דבר", כך סיפרה היום (ד') למיינט חולון רוני ויקטוריה באום (28), בת זוגו של יוסי אלמוזלינוס שנהרג בתאונת האופנועים הקטלנית בכביש 44 לפני יומיים.\
2 צפייה בגלריה
רוני ויקטוריה באום ויוסי אלמוזלינוס
רוני ויקטוריה באום ויוסי אלמוזלינוס
רוני ויקטוריה באום ויוסי אלמוזלינוס
(צילום: פרטי)
קראו גם:
ביום שני בלילה בלילה התרחשה תאונת דרכים קטלנית שבה היו מעורבים שני אופנועים שרכבו בכביש 44 ליד אזור בכיוון מזרח. בתאונה נהרגו שניים - תושב גבעתיים בן 42 וכן תושב חולון, יוסי אלמוזלינוס בן 34, שעסק בשיפוצים והתנדב בארגון ידידים. הוא הותיר אחריו הורים, 4 אחים, בת זוג ותינוקת בת 9 חודשים.
זוגתו, רוני ויקטוריה באום, סיפרה עליו: "יוסי היה אדם מלאה אהבה ואכפתיות, וכל כך התרגש כשהתינוקת שלנו קטלין נולדה, היא היתה כל עולמו. ברגע שהוא היה חוזר מהעבודה, עם הבגדים והכל, הוא מיד היה רץ אליה, היא כבר זוחלת אז היא היתה משתפת פעולה וישר מנסה להגיע אליו עם קול צחוק.
"מצאו אותו בזירת התאונה בלי נעלים, וזה הזכיר לי שהוא אמר שהוא מעדיף להיות יחף והעיקר שיוכל לספק לבת שלו כל מה שתרצה. עכשיו היא תגדל בלי אבא. זה הדבר שהכי שובר לי את הלב, ההבנה שכל הילדים בגן יספרו על אבא שלהם והיא תנסה להבין איפה אבא שלה. אני כמובן אספר לה עליו, שתדע שהיה לה אבא מדהים ומלא בנתינה ושהוא אהב אותה הכי בעולם".
2 צפייה בגלריה
רוני ויקטוריה באום ויוסי אלמוזלינוס
רוני ויקטוריה באום ויוסי אלמוזלינוס
רוני ויקטוריה באום ויוסי אלמוזלינוס
(צילום: אלבום משפחתי)
בשלב זה נסיבות התאונה הקטלנית עדיין נבדקות, ובאום מספרת: "יוסי אהב אופנועים מגיל צעיר, הוא היה אדם מלא אנרגיות שאהב אתגרים ותמיד השקיע באופנועים וטיפח אותם. בליל התאונה הוא יצא מהבית לרכיבת לילה כיפית ושקטה עם חברים. אחרי רבע שעה התאונה התרחשה.
"אנחנו עדיין לא יודעים מה קרה, רק שמסיבה כלשהי הוא החליף את נקודת המפגש ברגע האחרון, זה מוזר כי הוא בחר דווקא באזור שדרש ממנו לבצע עיקוף והוא לא כל כך אהב אותו. אנחנו ממתינים לתוצאות החקירה ובינתיים מתמודדים עם האבל שלנו. בסיום השבעה אציין יום הולדת 28 ולצערי יוסי לא יהיה כאן".
אלמוזלינוס עסק בשיפוצים, חבריו סיפרו כי בשנים האחרונות סייע לקשישים וניצולי שואה שהיו זקוקים לשיפוצים אך התקשו לשלם עבורם. עם תחילת משבר הקורונה החל להתנדב בארגון "ידידים" ואף רכש ציוד על מנת לסייע לאנשים שנתקעים בדרכים.
מהארגון נמסר: "יוסי לקח קריאות שהתקבלו במוקד על שינועי תרופות ומזון, יצא לעזור למבוגרים ולנזקקים ועשה זאת עם החיוך הנצחי שהיה על פניו. בשנה האחרונה נולדה לו ילדה ובכל שיחה הזכיר אותה ואת אהבתו אליה. מתנדבי הסניף קיבלו בצער רב את הבשורה הקשה ומקדישים כעת את זכויות מעשי החסד בסניף לעילוי נשמתו".
כל העדכונים - חדשות חולון